gissar att det är en kvar, om det är Jc eller om Basse var JC tror jag inte vi får reda på innan spelet är slut (och spelar väl egentligen ingen roll?)Jaaaa! Där satt den!
Tror ni att SL med denna formulering menar att Basse var rekryterad eller kan han likväl varit JC himself?
Ni som kan räkna, bara en romare kvar eller hur?
jag hoppas du skojar, skulle jag alltså ha röstat på Basse för att rädda kvar BM om jag var ulv?
Ja, det var feltänkt. Tänkte att JC-Basse säkert skulle valt dig som vapendragare bara. Men som jag skrivit tidigare visar ju förra rundan att ni är ett osannolikt ulvpar.jag hoppas du skojar, skulle jag alltså ha röstat på Basse för att rädda kvar BM om jag var ulv?
en ulvmiller dessutom - förklara ulvrationaliteten i det
Jag ska sluta, men allt min hjärna sa när jag såg detta var "snälla killar kommer till himlen, stygga killar kommer hur långt som helst".Vimes - tycker Vimsan spelat bra, jag har en otäck känsla men det har nog mer med Vimsans osympatiska personlighet att göra - eller? alt 3
Mot Sömnige S menar jag.Sysp
Jag tjötade om att Fjodde skulle vaktas så att ulvarna skulle tycka det var bortkastat att försöka döda honom. Men jag trodde ju inte heller att det skulle bli något nattmord alls. Så det var bäst att rädda kvar mig själv.och jag vill nominera @Big Mama för årets bybo-move, satan vad kallt att trolldrycka sig kvar och då sänka en ulv - hatten av det här är bland det mest överjävulska move jag sett