Varulv [BH II] - R2

Hägerstrand

Ballofix
För att sammanfatta:

@StradhLestat och @BiobunkerVII misstänker mig eftersom den enda anledningen man kan ha att misstänka någon av dem är att man ljuger eller är dum i huvudet. (parafraserat)

@Brynolf misstänker mig baserat på Anthrox misstanke om att Octa var ulv och visste att han skulle sias röd och ville skydda mig (har jag fattat rätt?)

@Big Mama misstänker mig för att skydda sig själv

@Octagonal misstänker mig eftersom han hoppar på hövdingen (alltså Anthrox solida case här också)

@Sömniga Isaac misstänker mig eftersom mina tankar försöker flytta fokus från andra diskussioner som kan ge byn mer att gå på

Har jag missat något?

Vimes

Gallerix
(+ även om jag har några saker på Häger har jag svårt att förstå hur han kan vara hetaste valet i ensam majestät)

BiobunkerVII

Kaoskardinal
För att sammanfatta:

@StradhLestat och @BiobunkerVII misstänker mig eftersom den enda anledningen man kan ha att misstänka någon av dem är att man ljuger eller är dum i huvudet. (parafraserat)

@Brynolf misstänker mig baserat på Anthrox misstanke om att Octa var ulv och visste att han skulle sias röd och ville skydda mig (har jag fattat rätt?)

@Big Mama misstänker mig för att skydda sig själv

@Octagonal misstänker mig eftersom han hoppar på hövdingen (alltså Anthrox solida case här också)

@Sömniga Isaac misstänker mig eftersom mina tankar försöker flytta fokus från andra diskussioner som kan ge byn mer att gå på

Har jag missat något?
Ja, eller alltså du har ju offerkoftan på men du gar i te skrivit det

Vimes

Gallerix
nä eftersom siandet postas av SL så får jag ju inte reda på vem som är siare…….men det vet du ju redan
Nä, men om siaren skulle flytta från Isaac till Häger kan du ju göra gissningar om vem som är siaren (någon som hellre vill ha ut Sysp än Häger)