Jag tycker han är rödast på banan men Stratten, Fjodde och Sysp har väl haft en jävligt lugn resa…..Sysp har nog inte postat ett inlägg sen jag gick i högstadiet känns det somDet vore ju fint om det fanns i varje fall ett alternativ bredvid Häger kan kan tycka
Ja, eller alltså du har ju offerkoftan på men du gar i te skrivit detFör att sammanfatta:
@StradhLestat och @BiobunkerVII misstänker mig eftersom den enda anledningen man kan ha att misstänka någon av dem är att man ljuger eller är dum i huvudet. (parafraserat)
@Brynolf misstänker mig baserat på Anthrox misstanke om att Octa var ulv och visste att han skulle sias röd och ville skydda mig (har jag fattat rätt?)
@Big Mama misstänker mig för att skydda sig själv
@Octagonal misstänker mig eftersom han hoppar på hövdingen (alltså Anthrox solida case här också)
@Sömniga Isaac misstänker mig eftersom mina tankar försöker flytta fokus från andra diskussioner som kan ge byn mer att gå på
Har jag missat något?
Hänger du på mig om vi röstar på Sysp?Jag tycker han är rödast på banan men Stratten, Fjodde och Sysp har väl haft en jävligt lugn resa…..Sysp har nog inte postat ett inlägg sen jag gick i högstadiet känns det som
hmmmm….ja om siaren siar HägernHänger du på mig om vi röstar på Sysp?
Den som sa det han var det, yo.Ja, eller alltså du har ju offerkoftan på men du gar i te skrivit det
(Det blir kul för mig i R3 om Häger är ulv nu!)Hänger du på mig om vi röstar på Sysp?
Hänger du på mig om vi röstar på Sysp?
näDen som sa det han var det, yo.
Fiskar du efter vem som är siaren nu?hmmmm….ja om siaren siar Hägern
Jag kan hänga på. Jag tror som sagt att Octagonal borde fått NÅGON traction på gröningen av BM om hon var ulv.Hänger du på mig om vi röstar på Sysp?
nä eftersom siandet postas av SL så får jag ju inte reda på vem som är siare…….men det vet du ju redanFiskar du efter vem som är siaren nu?
Nä, men om siaren skulle flytta från Isaac till Häger kan du ju göra gissningar om vem som är siaren (någon som hellre vill ha ut Sysp än Häger)nä eftersom siandet postas av SL så får jag ju inte reda på vem som är siare…….men det vet du ju redan