StradhLestat
Swashbuckler
Jag får ingen funktion i tidigare spel heller? Är verktyget trasigt?
Det har jag svarat på. Eftersom just BM såg till att vara online vid spelstart och inte nämnde att hon inte fått något PM (när hennes uteblivna PM verkligen varit en grej flera spel i rad) ville jag ha svar av henne på innan hon haft en chans att frånvara till ikväll.
En outad väktare kan vara problem i några scenarion. Om vi är på väg att hänga siaren nu i R1 så kan hen outa och bli väktad, men vi tappar den möjligheten om väktaren är outad.Vad är mest värt, en odödlig grön spelare eller en siare som kan få skydd när/om denne hittar något?
Jag är ödmjuk för att RasmusL kollrade bort mig totalt i senaste MU eftersom han medvetet valde bort det jag tyckte var de optimala alternativen för att spela roligt och unikt istället. Jag tror ändå att risken är mindre att caesar gör så i det här partiet, eftersom han senarelägger potentiell vinst så mycket om han avstår nattmord.Sen finns ju alltid chansen att Julle valt något mer udda för att förvirra, men tror som sagt att det alternativet är det som på pappret har bäst vinstchans.
Tanken med att alla ska presentera vilka alternativ och vilka kompisulvar man skulle valt är att få en helhetsbild och kunna granska mönster, avvikelser och motiveringar.Hade det ibte varit smartare med det valet att välja en ulv som man inte tror kommer få heat på sig tidigt? En kollega som blir sida (felaktigt ) senare i partiet måste väl vara bättre ån att bränna det tidigt? Chansen att byn ändå röstar ut den tidiga (i din tes jag/bm) för att få ett grepp om siarförmågan är väl stor? Alltså känner jag att din logik här haltar...inte ens med felsiande vill man dra heat tidigt i partiet.
Du brukar ha bättre koll än så
Röst: @Anthrox
Jag hade valt personer som jag tror kan hålla hårde misstankar ifårn sig...iaf länge nog för att försjuta själva utröstandet där färgen slutligen bekänns.Tanken med att alla ska presentera vilka alternativ och vilka kompisulvar man skulle valt är att få en helhetsbild och kunna granska mönster, avvikelser och motiveringar.
Jag tycker det är mer intressant att få veta vilka du hade valt än att du röstar på @Anthrox eftersom han hade fräckheten att nämna ditt namn.
Hos mig är det helt nere?@damogn Du hade koll på hur röstverktyget fungerade, eller minns jag fel..... Jag har ytterstbegränsade kodkunskaper, men vad jag kan se i konsollen i webläsaren, så får den typeerror när den försöker läsa in tråden? Har ngt ändrats för att den ska komma åt?
Haha, gråt gråt, varför kunde inte vi tre bildat en helskön ulvtrio?Alternativt hade jag valt @BiobunkerVII så hade vi bara suttit och snackat skit om @Basenanji i ulv-chatten.
Alla vet att jag förstås inte skulle kunna låta bli att välja dig Basse bara sakens skull för att du inte skulle kunna fega undan å tacka nej denna gång.Haha, gråt gråt, varför kunde inte vi tre bildat en helskön ulvtrio?
Hursom, jag är rätt säker på att ingen skulle valt mig till ulvkamrat givet min sjukt sköna spelstil.
Har tittat lite kort på menyn och gissar att jag nog hade kört på två ulvkompisar och ett trafitionellt lir. Har fick ngen spellmekanisk förståelse alls, utan tycker bara intuitivt att det känns rimligast på fjorton deltagare.
Räkna inte med att det löser sig dock.Ok. Då avvaktar vi
Jävligt ulvigt Fjodde att din skummis-kumpan tom sabbar röstverktyget å på det försöker du smita undan å gå under jorden…Räkna inte med att det löser sig dock.
Det är lugnt, jag kan säga till SL hur röstställningen ligger till. Inget behov av kontrollräkning behövs.Räkna inte med att det löser sig dock.
Säker på att du inte kör en favorit i repris då?Haha, gråt gråt, varför kunde inte vi tre bildat en helskön ulvtrio?
Hursom, jag är rätt säker på att ingen skulle valt mig till ulvkamrat givet min sjukt sköna spelstil.
Har tittat lite kort på menyn och gissar att jag nog hade kört på två ulvkompisar och ett trafitionellt lir. Har fick ngen spellmekanisk förståelse alls, utan tycker bara intuitivt att det känns rimligast på fjorton deltagare.