Basenanji
Spökfurste
Nej, jag tycker helt enkelt att det var smyguit att hålla sig undan så mycket i rundans slutskede.Argumenterar du för att du och jag är ulvar tillsammans nu?
Nej, jag tycker helt enkelt att det var smyguit att hålla sig undan så mycket i rundans slutskede.Argumenterar du för att du och jag är ulvar tillsammans nu?
@Sysp och @Sidd alternativt Sysp och @fjodorsenubaKan vi få lite sammanfattning på vilka ni tror är Basses ulvkompisar?
O captain! My captain!Byn! Vi har torskat massa matcher i åt! INTE NU! NU VINNER VI!!
Kom in i värmen Sidd! Här far smockorna men glöm inte att flera av dem är från ulvar som vill bryta ner bybor mentalt.Jag uppfattar koncensus som att ni inte vill att jag brusar tråden.
Det händer i princip alltid att SL låter bli att berätta vilken förmåga döda spelare har.Får vi alltid veta vilken förmåga en död spelare har eller händer det att SL låter bli att berätta? (Förlåt för nybörjarfråga).
Det finns ju annat att skriva annars..Jag uppfattar koncensus som att ni inte vill att jag brusar tråden.
Ok braDet finns ju annat att skriva annars..
Jag uppfattar koncensus som att ni inte vill att jag brusar tråden.
Jag ville ha igång tråden i R2Jag har nog missat vad du syftar på men det är ju viktigt att vi alla deltar och grönar oss.
Så konsensus finns inte. Om det är Basses uppmaning att inte skriva nåt du menar så tycker jag inte du ska ta det på allvar.
Jag ville ha igång tråden i R2
Basse sa åt mig att vara tyst.
När andra börjar posta är det tydligen ok.
Jag har följt tråden med intresse hela dan.
Ni verkar nöjda med att resonera runt situationen.
Jag ska inte störa här i R2.