Varulv Bamse och hans vener - R2

Älskar hur fluffet blev i den här rundan också.
"Vi behöver putta någon framför Vargens bil så han inte drar iväg med skattkartan.
Vi tar katten. Den stannar han nog för."

Skriver jag nåt tyck eller lyfter nån ide så får jag ändå inte med mig er. Tvärtom så trampar jag snett. Jag ska ligga jäkligt lågt så ni kan lösa ut det här utan tokigheter från min sida.

Basse tackas av.

Vi får ett Siande av Hägern som ger mer klarhet på fortsättningen👍

Det här är otroligt konstigt. Den enda som sagt "skriv inget i tråden!" är Basse som är siad som ulv. Det har funnits massor av konstruktiva saker att göra som bybo.

Röst: @fjodorsenuba
Jag hinner inte läsa ikapp eller bidra. Helt snömosad från Mimicon och blir tyvärr inte mer aktiv imorgon.

I det första inlägget i den här tråden skriver Häger att han siat Basse som ulv. Att du missat den här rundan gör inget. Sluta rösta på dig själv.

Har suttit med världens hårdaste sugkaramell hela rundan.
Hägern har spelat jävligt tajt….men jag är siaren. Torskade 3D-schacket R1 och siade Octa.
Lägger in det här nu utifall jag mördas i natt

Det gör jag men ni tycker annat

Du har ju knappt skrivit något den här rundan? Alltså, det enda jag kommer ihåg att du skrivit den här rundan är ju att du påpekat att du inte tycker att vi ska vara tysta (som Basse propsade på), vilket jag helt uppenbart håller med om. Märklig position ("ni har sagt åt mig att vara tyst") position att ta.

Back