Varulv Bamse och hans vener - R1

Intressant skrivet. Hur känner du till detta? Jag har som högst påpekat det nån gång för en väldans massa spel sedan. Känns som ett lamt försök att så tvivel runt mig.

Den poäng du nämner är däremot något jag nog vid ett flertalet tillfällen nämnt till Sidd irl. Att du kommer med den spaningen nu får mig att undra om du är i lag tillsammans och Sidd som gett dig denna spaning i ulvtråden.
min minnesbild är nog att du upprepat det mer än en gång däremot är jag ju inte i någon chatt med Sidd så det har alltså inte gått till på det sättet.
Det var inte bara lamt utan faktiskt inte ett försök, jag tycker du är helgrön men i eftertråden när du dragit byn vid näsan känns det ju bättre att säga ”jag var Octa på spåren redan i R1”

@Sömniga Isaac om du är ulv (vilket jag tror) är mitt råd att helt enkelt inte säga något alls. Byn vinner på allt som sägs även om det inte är något av värde eller sant. (Det här rådet kan framtida ulvspelare klistra upp på väggen)
Defack?
Intressant skrivet. Hur känner du till detta? Jag har som högst påpekat det nån gång för en väldans massa spel sedan. Känns som ett lamt försök att så tvivel runt mig.

Den poäng du nämner är däremot något jag nog vid ett flertalet tillfällen nämnt till Sidd irl. Att du kommer med den spaningen nu får mig att undra om du är i lag tillsammans och Sidd som gett dig denna spaning i ulvtråden.
Detta är extremt intressant. Kan @Sidd och @BiobunkerVII kommentera något om hur ni eventuellt pratat IRL om varulvssprl tidigare?

(Känns som att det är nån slags varulcsnäste i Stockholm där alla går runt och skakar tass på krogar i gamla stan. Det kanske är sånt man känner till om man dyker upp på events i huvudstaden?)

Defack?

Detta är extremt intressant. Kan @Sidd och @BiobunkerVII kommentera något om hur ni eventuellt pratat IRL om varulvssprl tidigare?

(Känns som att det är nån slags varulcsnäste i Stockholm där alla går runt och skakar tass på krogar i gamla stan. Det kanske är sånt man känner till om man dyker upp på events i huvudstaden?)
Jag bor inte i Stockholm
Har aldrig träffat Sidd IRL

Jag tror Sidd och Biobunker är ulvar plus nån till.

Möjligtvis Basse som är på ett alldeles utmärkt helt fantastiskt underbart humör just nu. Antingen för att lätta på stämningen eller så har vi en ulv. Tills vidare tänker jag gå på ”lätta upp stämningen” spåret då det är ett trevligare spår. Vad som är mest troligt vet jag inte.
Jag tror just nu på Sidd, Basse, BB7. Kan vara färgad av att hela skocken verkar vara stockholmare!!

@Basenanji varför i hela fridens namn gav du nyss @Sömniga Isaac Tips om hur han ska spela ulvspel?

Jobbat till 17 och nu varit förbi Munken där Strath fått sin Bamsekram å nu ska jag till dotterns match. Blir inte så mycket avancerade tyck om spelare och i en R1 så gör ni ju bara bort en bybo på ”denne brusar” argument. Jag skulle vart tyst helt som jag först tänkte. När ni ser resultatet och får ett bra Siande så hoppas jag det blir lättare för byn.
Några påstår att jag brusar men ni bryr er inte att titta på att jag har några försök att peka på att tex fjodde blajjar. Så röstar ni på mig???

Kolla bara Sömn Isaacs motivering med röst på mig. Finns ju ingensubstans???

Röst: @Sömniga Isaac

Klarar jag mig så hoppas jag på bättre R2🙏

Kolla bara Sömn Isaacs motivering med röst på mig. Finns ju ingensubstans???
Och jag kan vara uppriktig med det - Jag har ingen substans men plockar hellre bort någon som skapar brus i runda 1 där inget är säkert, än att ha kvar en brusmakare i senare rundor där det är viktigt med mindre brus i kanalen.

Känns hemskt att säga så - men jag får gå på den spelstil jag gillar minst att ha med i spel den här rundan.

@Octagonal varför tänkte du att Sidd och Bb7 pratat om dig IRL? Trodde du att de kände varandra? Varför kunde det inte ha varit nån annan än Sidd som sagt detta om ditt bybospel till bb7?

@Octagonal varför tänkte du att Sidd och Bb7 pratat om dig IRL? Trodde du att de kände varandra? Varför kunde det inte ha varit nån annan än Sidd som sagt detta om ditt bybospel till bb7?
asså det är ju Octa som har skrivit det i tidigare spel, jag kan sätta mig och gå igenom alla spel de senaste tre åren för att bevisa det

Hey, jag förösker få status på en ulv här. Det här är avancerat varulvsspeleri: om Sömniga Isaac är ulv förstår han att han inte tjänar på att skriva mer=avslöjar sig själv. Om han inte är ulv kommer han skriva mer=vi får status på honom.

Hey, jag förösker få status på en ulv här. Det här är avancerat varulvsspeleri: om Sömniga Isaac är ulv förstår han att han inte tjänar på att skriva mer=avslöjar sig själv. Om han inte är ulv kommer han skriva mer=vi får status på honom.
Jag fick läsa den där meningen något fler gånger än vad jag vill medge, men jag tror jag fattar. Du tänker utifrån principen mer tjöt i lådan desto större risk att en ulv trampar i klaveret, därav är en smart ulv en som undviker att behöva för samtal om något.

Det lär väl inte fungera iom att han i så fall har en ulvchat som säger åt honom att skriva nåt för att gröna sig?

Jag fattar inte om vi fredagsskojar eller drevar ulv nu.

asså det är ju Octa som har skrivit det i tidigare spel, jag kan sätta mig och gå igenom alla spel de senaste tre åren för att bevisa det

@Octagonal du nämner i både BH2 och MU6 att du är sämre som bybo, orkar inte kolla mer - men antingen tror du att du bara brukar prata om det med Sidd och förtränger att det är din go-to-line i spel eller också försöker du skohorna in en koppling mellan mig och Sidd

Godafton. Hemkommen från jobb och handling och ska nu äta middag. Och läsa Varulvstråd. Ska försöka avhålla mig från att skriva längst vägen och brusa med ämnen som ni andra redan avhandlat under dagen. Då slipper jag kanske höra att jag är förvirrad, när de adekvata ordet kanske snarare är osynk. Jag ska ducka för "kom in i spel rå", "tyck nåt så man har nåt att gå på". Ju mindre jag skriver ju bättre går det för mig. Nu är det ju inte jag som ska vinna utan byn. Men även byn tjänar på att jaga ulvar istället för mig. Kanske hinner jag även se något pyttigt innan dagen är slut.

Back