Anthrox
Kulturvetaringenjör
Det är ju helt orimligt.Varför inte 8WA?![]()
Det är ju helt orimligt.Varför inte 8WA?![]()
Varje användare få väl delta?Tänkte vi inte skulle glömma…
Vad säger egentligen de allsmäktiga Varulvsreglerna om att ha två konton i spel samtidigt?
SL grip in nu @fjodorsenuba
Varulvsspelsnestorn @Vimes red ut det här en gång för alla
@BioBonker / BB7 / Biobunkern slingrar sig bara som en luden![]()
Sidds låssaskomis @Slidderidoo anmäler sig.Varje användare få väl delta?![]()
Hej! Jag ska anmäla en kompis som har strul med inloggningen.Sidds låssaskomis @Slidderidoo anmäler sig.
Inloggnings-lösenorden glömde jag på jobbet men det löser vi väl i typ R3-R4![]()
Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.Röstmatris för spelet hittills. @Waterhouse vevar rätt vilt åt alla håll. Tycker att @Vimes spelar försiktigt som inte röstar, men det har ju å andra sidan inte jag heller (men jag trodde att jag gjort det).
@Anthrox och @Sidd lägger metaröster på Alla/genesis. Billigt knep för att verka som att man spelar när man faktiskt inte gör det, eller ett utforskande av mekaniken i den här runda 0 som jag inte riktigt fattat än? Jag väljer att tolka det som det första, om de inte kan förklara sig bättre.
Röst: @Sidd
View attachment 16547
Jag har en fruktansvärd man-cold så ingen energi för det. Någon har försökt nattmörda mig.Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.
Att ge någon människokyla låter som ett verk från en eldefrit. @Basenanji vad gjorde du igår mellan 21.00 och 03.00?Jag har en fruktansvärd man-cold så ingen energi för det. Någon har försökt nattmörda mig.
Okej jag erkänner att jag är ulv här i anmälningstråden.Snyggt, nu väntar vi bara på en emoji-analys av @Waterhouse så har vi knäckt det här sen.
Jag tycker att frågan ska ställas till @Brynolf som lever ett betydligt mer spännande liv än jag.Att ge någon människokyla låter som ett verk från en eldefrit. @Basenanji vad gjorde du igår mellan 21.00 och 03.00?
Har ni något tips på nått bra sätt att göra en så det inte bara blir en länk till trailer.se?
Gif-fil?Har ni något tips på nått bra sätt att göra en så det inte bara blir en länk till trailer.se?