Varulv [Anmälan] - rollspel.du - en sjävldistansanalytisk spelomgång av metavarulvspel

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,694
Funderade på öppningsdraget e4, men börjar nu luta mer mot fianchetto. Sicilianskt?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,694
Det här är ju ett självanalytiskt spel och åtminstone jag tycker att det är ganska lite analys av oss själva. Jag t ex känner att jag är jättebra på varulvsspel men att jag ändå inte blir förstådd 😭😭😭 för folk tycker inte att jag spelar särskilt bra även om jag gör mitt bästa. 😎😎😎

Sedan känner jag massa andra grejer men det kan vi ta sedan för nu är jag hungrig känner jag! 😀😀😀
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,681
Location
Oktoberlandet
Det här är ju ett självanalytiskt spel och åtminstone jag tycker att det är ganska lite analys av oss själva. Jag t ex känner att jag är jättebra på varulvsspel men att jag ändå inte blir förstådd 😭😭😭 för folk tycker inte att jag spelar särskilt bra även om jag gör mitt bästa. 😎😎😎

Sedan känner jag massa andra grejer men det kan vi ta sedan för nu är jag hungrig känner jag! 😀😀😀
Tvek va på den…
Så här mycket emoisar har du inte använt på hela förra året som nu i denna post!
Avslöjad Basse🤜
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,377
Tvek va på den…
Så här mycket emoisar har du inte använt på hela förra året som nu i denna post!
Avslöjad Basse🤜
Förra året hade inte formaliserat emojianvändande.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,590
Tvek va på den…
Så här mycket emoisar har du inte använt på hela förra året som nu i denna post!
Avslöjad Basse🤜
tycker det är ett ypperligt exempel på KaozBazzzze!

däremot spelar inte @Impetigo som han brukar, jag har inte sett en enda klok plan därifrån det får Bonkers glajjor att gå igång!

Fan vad den här byn suger
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,694
tycker det är ett ypperligt exempel på KaozBazzzze!

däremot spelar inte @Impetigo som han brukar, jag har inte sett en enda klok plan därifrån det får Bonkers glajjor att gå igång!

Fan vad den här byn suger
Bra fångat @BiobunkerVII ! @Impetigo har en hel del att reda ut när han väl kommer in i spel och ju fortare desto bättre!

Samtidigt kan ju det här vara en del i ulvarnas plan i att dölja @Hägerstrand s snajpröst?!?! Varför det plötsligt tabu att påminna Hägern om detta? Ömma tår eller ludna tår? Hur var det nu Hägern, varför la du den där rösten? Svårt att minnas bland alla ulvlögner?
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,590
Du känner till att din titel är ”Kaoskardinal” va? Kanske läge att byta titel nu när spelet startat?!?!?! Trist om vi skulle vinna pga titel-gate…
jaha så nu ska vi shamea folk för deras religion också, det känns ju inte direkt byboigt i det som brukar vara Regnbågsbyn? Vi brukar ju inte nämna Sidds längd (eller ja brist på längd) eller shamea dig för att du dricker dålig rom liksom.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
872
Bra fångat @BiobunkerVII ! @Impetigo har en hel del att reda ut när han väl kommer in i spel och ju fortare desto bättre!

Samtidigt kan ju det här vara en del i ulvarnas plan i att dölja @Hägerstrand s snajpröst?!?! Varför det plötsligt tabu att påminna Hägern om detta? Ömma tår eller ludna tår? Hur var det nu Hägern, varför la du den där rösten? Svårt att minnas bland alla ulvlögner?
Vi har i demonchatten beslutat att släppa det och istället driva 7WA-spåret detta spel.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,681
Location
Oktoberlandet
jaha så nu ska vi shamea folk för deras religion också, det känns ju inte direkt byboigt i det som brukar vara Regnbågsbyn? Vi brukar ju inte nämna Sidds längd (eller ja brist på längd) eller shamea dig för att du dricker dålig rom liksom.
Tänkte vi inte skulle glömma…
Vad säger egentligen de allsmäktiga Varulvsreglerna om att ha två konton i spel samtidigt?
SL grip in nu @fjodorsenuba
Varulvsspelsnestorn @Vimes red ut det här en gång för alla🙏
@BioBonker / BB7 / Biobunkern slingrar sig bara som en luden 👹
 
Top