Varulv [Anmälan] - rollspel.du - en sjävldistansanalytisk spelomgång av metavarulvspel

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Bara fyra dagar kvar nu att anmäla sig och se till att man får in lite metaspelande innan det drar igång.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Alltså, allvarligt rösterna är löjligt utspridda, perfekt för en ulv att gå in och avgöra!! Vi måste samla oss!

Sedan är det under all jävla kritik att ni vill rösta ut gamle goe kära Basse!!!11!!

Jag är ju som en kär arvegodsmöbel! Jag är lika gammal i gården som…som…gården själv! Jag är som ormen i paradiset som ger ett äpple till…äh, fan dålig jämförelse. Jag har hållit på med det här länge. Jag är varulvsspelens ”urfolk”: mina uråldriga och obegripliga logiker för hur man ska spela är som samernas jojk och schamantrummor!

RÄDDA BASSE NU!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Alltså, allvarligt rösterna är löjligt utspridda, perfekt för en ulv att gå in och avgöra!! Vi måste samla oss!

Sedan är det under all jävla kritik att ni vill rösta ut gamle goe kära Basse!!!11!!

Jag är ju som en kär arvegodsmöbel! Jag är lika gammal i gården som…som…gården själv! Jag är som ormen i paradiset som ger ett äpple till…äh, fan dålig jämförelse. Jag har hållit på med det här länge. Jag är varulvsspelens ”urfolk”: mina uråldriga och obegripliga logiker för hur man ska spela är som samernas jojk och schamantrummor!

RÄDDA BASSE NU!
Jag är helt övertygad om att Fjoodes ide är att kolla hur vi beter oss i en anmälningstråd.
Spelet är igång och Basse du är på väg att ryka.
Det är kört.
Spill bönorna om du är bybo👍
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Alltså, allvarligt rösterna är löjligt utspridda, perfekt för en ulv att gå in och avgöra!! Vi måste samla oss!

Sedan är det under all jävla kritik att ni vill rösta ut gamle goe kära Basse!!!11!!

Jag är ju som en kär arvegodsmöbel! Jag är lika gammal i gården som…som…gården själv! Jag är som ormen i paradiset som ger ett äpple till…äh, fan dålig jämförelse. Jag har hållit på med det här länge. Jag är varulvsspelens ”urfolk”: mina uråldriga och obegripliga logiker för hur man ska spela är som samernas jojk och schamantrummor!

RÄDDA BASSE NU!
Fast vi vet ju att Häger bara kommer gå in med en snajpröst i slutet ändå, så röstningen är nog rätt safe mot ulvarna hursom.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Fast vi vet ju att Häger bara kommer gå in med en snajpröst i slutet ändå, så röstningen är nog rätt safe mot ulvarna hursom.
Försök inte brusa här nu Anthrox å sprida osäkerhet.
Det är sen gammalt fastslaget att Hägern gör tokulviga snajpningar som bybo!
Är det nån panikräddningsaktion av Basse eller?
Jag känner med magkänslan att vi har en till ulv här va…
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Jag gör vad jag kan för att samla dreven, ingen verkar hoppa på mitt BB7-spår så jag tar rygg på Octa och röstar på lågflygar-Impe
RÖST: @Impetigo
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
@Vimes är du ok med att rösta ut mig? Tycker du att det är fel med en gammal härlig kulturkanon? Vill du riva upp allt gammalt pålitligt och bra och ersätta med en ogenomtänkt revolution som vi inte vet var den hamnar???!??!?!?

Du vet vad du har men du vet inte vad du får! Behåll Basse, behåll traditionerna!!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Många olika spår att följa och klurigt att landa i en röst man känner sig helt trygg med. Så jag tror jag gör såhär:

Röst: @Xyas
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
@fjodorsenuba bara för att undvika PM-gate när spelet väl börjat, om det står i mitt PM att jag är ”en go gubbe” så betyder väl det att jag är bybo?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag kan screenshota mitt PM så vet ni att jag är bybo.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag vill gärna ha en powerroll @fjodorsenuba Jag har aldrig haft det! Hellre siare än väktare men du bestämmer såklart.
Jaha? Man får önska alltså? Jag är nog helst vaniljig bybo, kan vara siare om jag måste och vill verkligen inte vara väktare. Bläergh!

Ulv då? Jomen det är kul, men alla ser ju mig som ulv ändå så du behöver inte ge mig den rollen @fjodorsenuba 😘
 
Top