Varulv [Anmälan] - rollspel.du - en sjävldistansanalytisk spelomgång av metavarulvspel

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Jag vill också rösta alla (det låter som ett bra sätt att rensa ulvar och runda Hägers snajp), men är osäker på reglerna - hinner jag använda min siarförmåga innan jag blir utröstad?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,375
Men kom igen nu, ska vi låta Impetigos lågflygande betala sig igen? Han har inte ens anmält sig. Min röst ligger kvar.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Kan nån vara snäll och förklara som om jag vore fyra år vad caset mot mig består i? Att jag arbetar och betalar skatt och därmed inte har tid att läsa ikapp varenda ord som skrivs kan väl inte på allvar ses som ett ulvigt beteende?

Å andra sidan har jag egentligen inte tid och möjlighet att spela nu till veckan så jag antar att det bästa för byn är att jag ryker i r1. Obs! Inte på grund av att jag ska ut och ”riva får” eller vad ni nu kan ha hört på tiktok.

Men klart att jag gärna är med och ger järnet i r1 åtminstone! Alla andra rundor är ändå mesiga och mest till för navelskådande, halvt genomskinliga och ångestdrivna gestalter som flackar med blicken och bär hjälm inomhus.

Röst: @Octagonal
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,375
Kan nån vara snäll och förklara som om jag vore fyra år vad caset mot mig består i? Att jag arbetar och betalar skatt och därmed inte har tid att läsa ikapp varenda ord som skrivs kan väl inte på allvar ses som ett ulvigt beteende?

Å andra sidan har jag egentligen inte tid och möjlighet att spela nu till veckan så jag antar att det bästa för byn är att jag ryker i r1. Obs! Inte på grund av att jag ska ut och ”riva får” eller vad ni nu kan ha hört på tiktok.

Men klart att jag gärna är med och ger järnet i r1 åtminstone! Alla andra rundor är ändå mesiga och mest till för navelskådande, halvt genomskinliga och ångestdrivna gestalter som flackar med blicken och bär hjälm inomhus.

Röst: @Octagonal
Haha, ska du på 40-års fest också? Signalera lågflygande i anmälningstråden är så ulvigt att fullmånen spricker.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Är @Octagonal anmäld? Vem är ulv om inte Octa är med?
Kommer tyvärr inte hinna vara med😢

För att svara på din fråga tänker Fjodor utföra ett experiment med bara bybor (officiellt ett vanligt spel) för att se hur byn sliter varandra i stycken

Hade ju varit en episk batalj att bevittna om inte annat.
 
Top