Nekromanti Alla dessa idioter

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Falsk nostalgi

Att gå hand i hand och att vara skrivet för reglerna är inte samma sak. Ereb Altor kom som spelvärld 1989 och var alltså först en spelvärld för EDD (som först kom 1985). Det tog alltså fyra år innan Drakar och Demoner fick en egen spelvärld överhuvudtaget, och denna värld nämndes aldrig "seriöst" i reglerna.

Drakar och Demoner har fram till Chronopia varit världslöst. Vill man diskutera de spelen måste man utgå från reglerna.

/Azagthoth
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Min mörka njutning

Jag njuter av att spy min galla över DoD ver 6.
Men jag har lugnat ned mig något nu på senare tid.

Only dead fish float with the stream.
 

Bombadill

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
57
Location
Hörby
Vi kan ju...

...åtminstone glädjas åt att alla dessa idioter har köpt spelet och känner att de har gjort av med massa pengar i onödan :)

/Bombadill, ondast vinner...
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Instant karma (tm)

Hehe, det är praktiskt, idioten skapar sitt eget straff s.a.s /images/icons/smile.gif
 

Moonshadow

Warrior
Joined
20 Sep 2000
Messages
202
Location
Visby/Skövde/Uppsala
Jag är en 82:a

Så mitt första rollspel var DoD 91 när det komm. och ja det är vissa förhoppningar nu då jag uthärdat hela den hemska Chronopia perioden i Exil från DoD.

-Moonshadow
 

Moonshadow

Warrior
Joined
20 Sep 2000
Messages
202
Location
Visby/Skövde/Uppsala
Re: Falsk nostalgi

Ibranchen ?
Att tycka om spel är ingen BRANCH !!!
Och vem F_N är du att döma.

Den som går med näsan i luften kommer att snubbla / Ryskt ordspråk.

-Moonshadow
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
För stunden...

Men jag tycker fortfarande inte att det är speciellt kul med folk som bara klagar... hatar dom till och med...
men visst borde inte alla tycka samma, så länge ingen säger emot mig så är allt fint!

/King Kromm
 

lave

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
340
jobbigt....

knepigt för dig som har sålt din själ till DoD (eller något) och bara måste lira det DoD med högst nummer i titeln....
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
jag hoppas..

<I>så länge ingen säger emot mig så är allt fint!</I>

Jag hoppas att det var meningen att det skulle vara en smiley bakom det där.

Personligen tycker jag knappast att det finns något bättre än när folk säger emot mig, så länge dom är beredda att påbörja en debatt. /images/icons/smile.gif

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
Dessutom!

<I>Men jag tycker fortfarande inte att det är speciellt kul med folk som bara klagar... hatar dom till och med...</I>

Vad är ditt "alla dessa idioter"-inlägg annat än klagomål? Ha, där fick jag dig! /images/icons/wink.gif

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

lave

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
340
håller OTROLIGT mycket med !

det tar förbann... mycket tid att sålla fram interessanta inlägg mellan alla långa och tråkiga "jag tycker att dod6 är jätte jätte dåligt ty......" jag vill inte sittta och bläddra mellan 100 nya inlägg för att hitta typ 5 relevanta och bra! sluta upp med att spamma forumet med ert skitprat, ja ni vet vilka ni är......
 

Silwer

Veteran
Joined
2 Apr 2009
Messages
89
Re: jag hoppas..

Du tycket mao inte att det hela ska vara relevant och på nåt sätt komma till nån slutsats, även om det nu i princip kan vara omöjligt att enas på ett forum? Att börja om igen på nytt efter varje diskusion om samma sak igen om hur jävligt dumma folk är för att ens egna ideér inte finns med bland reglerna.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Re: håller OTROLIGT mycket med !

Lave.. Helt sant!

/[color:green]Han</font color=green>. Och hör sedan
 
Top