Quadrante
Grisbonde
En naturlig följd av Alien Earth är att vi kommer lära känna xenomorfen mer, den kommer säkert uppvisa lojalitet, sympati och andra känslor. Gissar jag.
En naturlig följd av Alien Earth är att vi kommer lära känna xenomorfen mer, den kommer säkert uppvisa lojalitet, sympati och andra känslor. Gissar jag.
Ja alltså jag tycker också om tvåan (och trean - och fyran) men kan samtidigt tycka att jag tyckte att de gjorde lite halvtråkiga val vad gäller ~loren~.Det är ett helt nytt koncept, som avviker från den första filmen. Den första filmen uppfattar jag som en mer europeisk och konstnärlig film (även om en del av skaparna var amerikaner). Mycket känns verkligen totalt nyskapande. Den andra filmen är mer amerikansk, en sorts Vietnam-film i rymden.
Första gången jag såg Aliens störde jag mig oerhört på de ”tuffa” marinkårssoldaterna (jag är ingen stridis), men när jag nyligen såg om filmen tänkte jag mindre på det och uppskattade miljön mer. Det är en snygg film.
Åh herregud, du har förmodligen helt rätt.En naturlig följd av Alien Earth är att vi kommer lära känna xenomorfen mer, den kommer säkert uppvisa lojalitet, sympati och andra känslor. Gissar jag.
Ja alltså jag tycker också om tvåan (och trean - ovh fyran) men kan samtidigt tycka att jag tyckte att de gjorde lite halvtråkiga val.
Jag vill att man i säsong två, trots namnet, tar handlingen ut i rymden igen. Jag vill att man förlägger det hela på antingen en oerhört ogästvänlig planet eller på ett rymdskepp.
Om vi får önska fritt så vill jag ha en historia som fokuserar på människor och deras relationer, med xenomorphen som ett ständigt och överhängande hot.Jag vill att man i säsong två, trots namnet, tar handlingen ut i rymden igen. Jag vill att man förlägger det hela på antingen en oerhört ogästvänlig planet eller på ett rymdskepp.
Precis som jag skrev för några sidor sedan. Det kommer sluta med att xenomorphs bär fluga och häller upp vin, bär bygghatt och fixar asfalt.En naturlig följd av Alien Earth är att vi kommer lära känna xenomorfen mer, den kommer säkert uppvisa lojalitet, sympati och andra känslor. Gissar jag.