1-timmes utmaningen!

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Ah, 29de Januari alltså, jag undrade just hur det hade gått i den här och insåg att jag missade när den var, men det var ju för att jag trodde att det var i Lördags. Men tja, 29de kan jag verkligen inte, då har ju filmfestivalen börjat, så jag får väl låta nån annan vinna den här gången då.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Ah, 29de Januari alltså, jag undrade just hur det hade gått i den här och insåg att jag missade när den var, men det var ju för att jag trodde att det var i Lördags. Men tja, 29de kan jag verkligen inte, då har ju filmfestivalen börjat, så jag får väl låta nån annan vinna den här gången då.
Synd, men du får vara med i näst utmaning :D
 

Broger

Veteran
Joined
3 Oct 2020
Messages
35
Fick lite tid över. Jag hänger gärna på också! Jag har bara inte knäckt nöten vad jag ska skriva om kombinationen "byråkratisk mat" dyker upp... Men det har ni andra förstås redan tänkt ut. :)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Fick lite tid över. Jag hänger gärna på också! Jag har bara inte knäckt nöten vad jag ska skriva om kombinationen "byråkratisk mat" dyker upp... Men det har ni andra förstås redan tänkt ut. :)
Well, första säger ju bara "byråkrati", så det behöver bara vara ett äventyr som invovlerar både byråkrati och mat. Med andra ord ett äventyr som går ut på att skaffa fram en restauranglicens åt en kock som vill starta eget. men byråkratin i staden är så tjock att man kan skära den med svärd. Vilket är en av de möjliga lösningarna eftersom licenser alldrig kan återkallas, oavsett hur de utfärdades.
 
Top