”Var är citatet ifrån?”-leken

Sjukt bekant. Jag ser framför mig nån typ "vis man" som sitter och berättar det där.

Kan det vara något Danny Trejo har sagt? Han spelade typ ökenlevande medicinman i en bunt filmer under en period har jag för mig.

Sjukt bekant. Jag ser framför mig nån typ "vis man" som sitter och berättar det där.

Kan det vara något Danny Trejo har sagt? Han spelade typ ökenlevande medicinman i en bunt filmer under en period har jag för mig.
det är inte Danny Trejo, men annars är du inte så far off.

Låter vagt bekant. Såg nyss trailern för Good luck, have fun, don't die, så jag chansar att det kan vara nåt jag glömt från Verbinskis The Mexican. Känns som nåt Gandolfini eller Hackman kan ha sagt där.

Utgår lite från andras gissningar och tänker öken här nu. Kan det vara Bobby Peru? Det var alldeles för länge sen jag såg om Wild at Heart. Det här är helt klart nåt jag sett för länge sen.

Inga ledtrådar riktigt kan vara för att Hägerstrand är sträng, eller för att vi är på rätt spår.

För sakens skull då, mer Tarantino som inte är Tarantino (och jag kan vara rätt säker på att det inte är): Natural Born Killers

Back