Anthrox
Svintryne
Bring me the horizon är korrektDe enda band jag hittar som är post 2000 där är Babymetal och bring me the horizon så jag gissar på ett av dem. Rätt säker på att det inte är babymetal ivf
Bring me the horizon är korrektDe enda band jag hittar som är post 2000 där är Babymetal och bring me the horizon så jag gissar på ett av dem. Rätt säker på att det inte är babymetal ivf
Pain is inevitable. Suffering is optional.
Jag läste citatet i en artikel häromveckan.Det gick snabbt!
l'Humaine sagesse était tout entière dans ces deux mots: attendre et espérer!
All mänsklig vishet ryms i dessa två ord: vänta och hoppas!
Jag vill slå till på en kvalificerad gissning, delvis vägledd av det franska originalcitatet, och vet att det i vilket fall är nåt jag läst, även om det också kan vara längst ner i kalenderns högra uppslag, så säger jag ändå Dumas och Greven av Monte Cristo. Han väntade en del.
Jepp, det är slutorden i Greven av Monte Cristo.Jag vill slå till på en kvalificerad gissning, delvis vägledd av det franska originalcitatet, och vet att det i vilket fall är nåt jag läst, även om det också kan vara längst ner i kalenderns högra uppslag, så säger jag ändå Dumas och Greven av Monte Cristo. Han väntade en del.
Ye mighty! Gurgehs turOzymandias. Shelley
Ja, från den tiden då Homer hade andra egenskaper än att vara korkad, och blir upprörd över att Lisas evighetsmaskin bara går snabbare och snabbare.Det låter jättemycket som att det kan vara Simpsons?
Det hade varit min andra gissning, rackarnsDet låter jättemycket som att det kan vara Simpsons?
Hellboy?Once upon a time, a woman was picking up firewood. She came upon a poisonous snake frozen in the snow. She took the snake home and nursed it back to health. One day the snake bit her on the cheek. As she lay dying, she asked the snake, "Why have you done this to me?" And the snake answered, "Look, bitch, you knew I was a snake."