chrull
Stockholm Kartell
Das Ich?"Im Sturz durch Raum und Zeit
Richtung Unendlichkeit
Fliegen Motten in das Licht
Genau wie du und ich"
Das Ich?"Im Sturz durch Raum und Zeit
Richtung Unendlichkeit
Fliegen Motten in das Licht
Genau wie du und ich"
Nena? (sniiiipe)
Jag hanterar sånt genom att googla och sen inte skriva i tråden tills nästa citat dyker upp.Ja! Så heter de! Så skönt att få reda på det. Det gjorde ont att inte googla det![]()
det borde man ju fattat.Det är Aqua Teen Hunger Force!
jag kommer, helt skamlöst, hävda att det var jag som tekniskt var den som gissade rätt och levererar härmed nästa citat:Nena är det ja! Irgendwie irgendwo irgendwann, inofficiellt leitmotif till Dark skulle jag säga.
Ingen aning! Kan det vara 28 år senare?jag kommer, helt skamlöst, hävda att det var jag som tekniskt var den som gissade rätt och levererar härmed nästa citat:
Lördag 25 oktober 2025
Keith har gått ut igen. Han försvann i går eftermiddag. Cory erkände inte förrän ikväll att han inte bara tog hennes nycklar den här gången, utan även hennes vapen. Han tog Smith & Wesson-revolvern.
Pappa vägrade gå ut och leta efter honom. Pappa sov på kontoret i går natt. Han sover där i natt igen.
Jag har aldrig riktigt gillat Keith. Nu hatar jag honom för vad han gjort mot familjen - för vad han gör mot pappa.
Jag hatar honom. Fan vad jag hatar honom.
nej. men boken skrevs för drygt 28 år sedan (plus en handfull år).Ingen aning! Kan det vara 28 år senare?
Nej, men boken har flera likheter med "the road".The Road?
Du får inte luras med en tumme upp så där, jag var redan i full färd med att välja nästa citat =DNej, men boken har flera likheter med "the road".
SORRY! Glömde för en sekund bort att tumme upp betyder ”rätt”, och inte ”jag såg vad du skrev, bra gissning”Du får inte luras med en tumme upp så där, jag var redan i full färd med att välja nästa citat =D
Nej, det är en bok. Men postapokalyps, eller kanske snarare, postdystopi, är rätt genre!The Postman?
Bingo!Parable of the sower?