DoD Är du pepp på ett nytt Drakar och Demoner?

Gutte

Warrior
Joined
15 Apr 2020
Messages
243
KS har tagit ovanligt lång tid på sig att dra pengarna från mitt kort den här gången. Tror jag varit med om 2 dagar förut, men det här slår det rekordet...
Det kan ha fastnat i något filter men jag såg varken dragning eller en önskan om authenticate men loggade in nu efter par dagar och såg att jag hade en dag kvar att authenticate min pledge.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Ja, det tog ett tag men jag fick mailet förra veckan om att jag behövde verifiera mitt pledge inom sju dagar! Så det är värt att ta en extra koll om det hamnat i något filter. Annars kan det bli struligt =)
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
5,930
Ja, det tog ett tag men jag fick mailet förra veckan om att jag behövde verifiera mitt pledge inom sju dagar! Så det är värt att ta en extra koll om det hamnat i något filter. Annars kan det bli struligt =)
Huh, vad är det här - det behövde inte jag göra! Och de har dragit, alltså.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Vad ska man göra och hur? Tror inget har dragits från mig.
Titta på listan över Backed Projects ("view all" från menyn). Om den är under rubriken Successful pledges är allt lugnt, då har det dragits. Om den fortfarande står under Active pledges är det något fel.
 

Gutte

Warrior
Joined
15 Apr 2020
Messages
243
Jag brukar behöva gå in och godkänna och får använda bank id och det tar vanligtvis timmar innan meddelandet kommer istället för dagar. Jag har Nordea som bank och jag tycker att det är en ganska rimlig åtgärd.
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,992
Location
Umeå
Kickstarter klagade i flera dagar på att jag inte hade nog med pengar på kortet (fastän jag hade det). När jag loggade in och aktivt angav att de skulle dra pengar så fungerade det.
 

Litzo

Veteran
Joined
13 May 2022
Messages
57
Fick precis Pledge-manager länk.
Riktigt schysst att man kan välja olika språk på fysiska och digital utgåvan.

Själv blir det nog fysisk = svensk, PDF = engelsk.
Nästa det bästa från båda världar :D
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Själv blir det nog fysisk = svensk, PDF = engelsk.
Nästa det bästa från båda världar :D
Jo det blev så för mig med. Landar jag någonsin i att spela DoD online så blir det nog med utlänningar. Lika bra att få orden rätt då.
 

revault

Veteran
Joined
25 Feb 2014
Messages
41
Location
Skellefteå
Det gäller att vara lite uppmärksam i pledge managern. Jag vill ha spelet på svenska och hade lagt till spelledarskärmen i kickstartern. Den SL-skärm som lades till automatiskt i pledge managern var dock den engelska vilket var lätt att missa om man bara klickar sig igenom alla steg.
 
Top