Det har gått bra måste jag säga. Var lite mer flitig med att dela ut chockslag vilket lette till lite slag på sammanbrottstabellen till slut. Vi provade på en strid lite kvickt som kändes kul även om den tog lite extra tid då det var här hemsidan plötsligt försvann för mig när jag skulle leta upp tabellerna för kritiska träffar.Det var ju lite oturligt. Men roligt att ni spelat mer! Hur har det gått?
En sak som kommit upp några gånger när vi spelat/gjort karaktärer är att ingen av oss förstått punkt 5 i karaktärsskapandet. Alltså "Välj tre superförmågor och två vanliga förmågor.". Vad är en superförmåga i det här fallet?