Nekromanti Valvular in SPACE! Runda 1

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,467
Location
Köping
Spider Jerusalem;n91933 said:
När ni röstar så ska det vara ett inlägg som endast innehåller "Röst: *namn*" inget mer. Man kan inte ändra sin röst när man väl lagt den.
Min fetstil och understrykning.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
Aargh, nu kom jobbet och avhandlingsskrivandet ikapp.

Mina analyser har därför sattas lite på vänt här. Men jag kommer skriva vidare om resten av oss, var så säkra på det.

Jag uppfattar det som att de flesta vill att jag ska rösta i det senare skedet och kan visst tänka mig att följa den uppmaningen. Men jag röstar inte efter 21.00 av två anledningar: dels för att jag vill se folks röster så tidigt som möjligt så att vi hinner diskutera följderna och dels för att jag inte orkar vara uppe hur sent som helst. I min familj går vi och lägger oss ca 22.00.

Just nu misstänker jag:

.113
KK
Hellzon
Lukas
RasmusL

Och någon av dem kommer få min röst ikväll. Men jag vill nog ändå se hur allt utvecklar sig innan jag fattar beslut.

Jag skulle vilja se att .113 utvecklar sina tankar kring spelet (vilka spelar ulvar i det här temat, vad har du för namn, varifrån kom dina misstankar mot Lukas egentligen och hur ser din topp-trelista över tänkbara ulvar ut just nu)

Nominerar därför .113 för att få fart på snacket!

Nominering: .113
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,517
Cassius;n92698 said:
Nu hade jag velat ha .113 eller Hellzone!
Jag sätter gärna båda dessa lite senare för att det ska bli svettigare för dem.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
****RÖSTLÄGET****

KK (1) Lukas
Vimes (1) KK

Ej röstat: .113, Basenanji, Cassius, Hellzon, KK, RasmusL, Vimes, Xyas

Med reservation för felaktigheter! Hjälp till att uppdatera!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,517
Jahaja, ju tidigare man röstar desto mindre ansvar har man. Hellzon var snabb på't där.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,467
Location
Köping
Och att jag röstar nu är för att jag måste åka snart, kanske kommer tillbaka framåt 22 men då hoppas jag liksom Basse att vi är färdigröstade och att jag röstar tidigt istället för supersist verkar ju vara mest i linje med folkviljan.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,517
Cassius;n92707 said:
Då kanske .113 ska vänta? Hellzone har ju redan lagt.
Ja, det tycker jag. Är han noobulv blir det bajsnödigt om han ska välja vilket drev som får försprånget när deadline närmar sig!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,701
****RÖSTLÄGET****


Vimes (1) KK
KK (1) Lukas
RasmusL (1) Hellzone

Ej röstat: .113, Basenanji, Cassius, KK, RasmusL, Vimes, Xyas

Med reservation för felaktigheter! Hjälp till att uppdatera!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Cassius;n92713 said:
Empiricus:

Jag vill se dig rösta nu innan jag drar på bio!

Det kan jag gå med på, 3 röster är lagda så jag är i röstordning där flest vill ha mig.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,202
Location
Malmö
Jag ska på bio aldeles strax och äntligen se Mad Max, men jag återkommer efter det. Vimes skriver att jag ska lägga min röst nu, men jag fick intrycket av att jag låg långt ned på listorna? Oavsett, ska jag lägga min röst nu före bio eller efter?
 
Top