Nekromanti Ytterliggare uppdatering på NG hemsidan

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Re: Min icke insatta gissning

"...Detta sker dock inte förrän efter jul eftersom vi kommer organisera om Neogames så att det kommer bli möjligt att ge ut betydligt mer spel och moduler...."

Jag tror att det där är en ledtråd.

\Marcus som faktiskt inte har så mkt koll
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Äh

Jag vet inte om det stämmer, men om Neotech kom -97 så är jag nästan säker på att den stora nyheten är Phobia. Ett nytt rollspel, det första nya sen 97 (om det nu stämmer). Liksom.

...sen kommer jag hata det om det är det, men men.

-Hjalle, fobisk.
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
finnemang

Det där lät ju fint. Speciellt detta
(Alla som har bokstäverna "E", "O" eller "N" i sitt för- eller efternamn får dessutom boxen till det fina priset av 199:-.) för mig som heter ErikssON :gremsmile:

/Ceram, hoppas också.
 

Avslagen_Cola

Warrior
Joined
14 Oct 2005
Messages
390
Location
Skokloster
Re: Spekulera mera!

Jag har faktiskt spionerat lite och sett att de har påbörjat en nöjespark med Eon-tema, har hört att de ska ha en liten Neotech-avdelning också. Mer tänker jag inte avslöja :gremwink:
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Re: Jag vet, jag vet... :p

Nja, en box skulle nog inte vara det största... Men, en box är det jag hälst skulle vilja se just nu... :gremwink:
Så det var mest en personlig önskedröm...
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Re: Spekulera mera!

Dom kanske dom börjar ge ut Eon i böcker som är (minst) 3 gånger så stora... På bredden och höjden det vill säga... Inte tjockleken... Det hade om inget annat, varit en STOR nyhet det... Hemsk också, eller kanske ganska praktiskt förrästen, om spelgruppen är helt galen och korkad... Så kan man ju alltid gömma sig bakom böckerna, så är det ingen som ser att man får ett nervöst sammanbrott där bakom...

Som sagt, det hade varit en stor nyhet... En av de största (och otympligaste)...
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Spekulera mera!

Ja! Targus tortyrkammare! Toll! Toll!

-Hjalle, känner sig lockad.
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
det här då?

Neogames långsiktiga målsättning är att expandera på både den inhemska marknaden och på ett fåtal utländska nyckelmarknader. Detta skall ske genom nya produktkategorier med större potentiell volym som samtidigt stärker upp de redan befintliga kategorierna.
saxat ur FÖRETAGSPRESENTATION på neogames.se

\Marcus som blev nyfiken nu
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Re: det här då?

"på ett fåtal utländska nyckelmarknader"

det tycker jag låter som en enorm grej.

\Marcus som tycker utländskamarknaden kan innebära mkt. Sydamerikanska Neotech lirare hade varit väldigt ironiskt.
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: men näär

Tja, orkar du vänta 3 veckor så kanske du blir upplyst :gremwink:
 
Top