Nekromanti Ytterliggare uppdatering på NG hemsidan

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Neogames hemsida blev idag (torsdag den 24'e) uppdaterad.

Två exempel på vad som hänt:
Thalamur kommer inte förrän efter jul :/
Uppdaterad realeseplan (på tiden enligt många :gremwink:)

Uppdateringarna sker mer och mer frekvent, bra NG!
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
Men vafan! Nu får de ju ge sig! Såhär många uppdateringa tror jag inte vi klarar av! :gremwink:

/Honken
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Det blev alltså ingen modul under 2005. Dåligt, måste jag säga. Den här uppdateringen sa heller ingenting - uppdaterad releaseplan!? Bestialiska folk och Misslor kommer under 2006 (det sista 'troligen'), det var juh generöst.¨

Nää, vi hoppas på ett betydligt bättre år för Neogames nästa år.

-Hjalle, den enda som inte blev särskilt glad över uppdateringen?
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
3 saker i början av 2006 varav två är moduler.
Rollformulär i december.

Det kunde varit värre förrutsatt att de håller denna realese planen.

Well well, krigsherren och Thalamur är påväg, vad kan man göra?
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Tre i början av 2006, varav samtliga är försenade ett år. Och vi får vara glada om de kommer då ens.

Nåja, inget att göra åt saken, man får blicka framåt och inte bakåt och låtsas vara glad. :gremsmirk:

-Hjalle, ser hursomhelst fram emot de flesta moduler på releasen, och de utanför denna också.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Ja, hoppas dom fortsättter uppdatera sidan... Personligen tycker jag ju att den kanske skulle behöva en ordentlig genomgång och superuppdatering av layout och sådant... Men men...

Synd att Thalamur inte e förrän efter jul, jag hoppas verkligen på en release av mycket grejer i januari... Hade varit underbart så man kunde bygga ut samlingen, finns inte så mycket att bygga på med nu (inte ens romanerna...).

Men men... Låt oss hoppas på att NG's hemsida blir lite mer aktiverad!! :gremsmile:

- k7e9, som vill ha "misselmodulen" och "vilddjur & bruksdjur" mest av allt.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
En ordentlig röjning kanske skulle vara på sin plats...

Att vänta sig alltför mycket i januari kanske är lite väl optimistiskt, men kanske. :gremlaugh:
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Visst, vi kan väl alla hålla med om att 2005 blev ett ovanligt svagt år för Neogames, men vad jag hört kommer (citat: neogames.se) "eftersom vi kommer organisera om Neogames så att det kommer bli möjligt att ge ut betydligt mer spel och moduler" att innebära en hel del förändringar mot det bättre för Neogames vilket kommer att leda till att 2006 förhoppningsvis kommer att bli Neogames bästa är på länge.

Så väntan på Thalamur och Krigsherren kommer att vara värd det...

*Drar igen dragkedjan, låser med hänglås och kastar bort nyckeln*

Mph! Mm mph mhp mmph mm mph!
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Låter troligt, efter regn kommer solsken...

Förutom de två modulerna som kommer ut i början av året så kommer de säkert bomba oss med andra moduler :gremlaugh:
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Ja... Krigsherren är det fortfarande lite pill med men Thalamur är färdig helt och hållet. Den ligger tryckredo och bara väntar på att sändas iväg till ett tryckeri när rätt offerter trillat in. Så den borde inte kunna bli förhindrad.

Sedan så tror jag att Bestialiska folk är en av de moduler som snabbt kan se dagens ljus. Eventuellt innan Krigsherren till och med.

Sedan vet jag att Dan Johansson håller på med en Eonmodul som han kommit långt med men inte finns med på releasplanen...

Så det händer saker... och jag tror att 2006 kommer bli ett bra Neogames år. Det finna anledningar att 2005 varit segt. Detta verkar dock vara påväg att lösa sig.
 

Avslagen_Cola

Warrior
Joined
14 Oct 2005
Messages
390
Location
Skokloster
Tänkte bara säga att de har uppdaterat hemsidan ännu en gång utan att egentligen uppdatera den... De har bara flyttat en punkt från senaste uppdateringen till denna uppdatering... :gremsuck:
Kanske vi borde sluta gnälla om uppdateringar, det verkar ju ändå inte bli några vettiga sådana :gremtongue:
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Nej nu...[ANT]

har det hänt igen : P

Inte så många ändringar direkt men å andra sidan så e den ena (av två) riktigt intressant.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Största nyheten sedan 1997

Hämtat från lägesrapporten:
Inom kort kommer Neogames att stolt kunna presentera en stor nyhet. Faktum är att det är den största nyheten sedan starten 1997... Mer inom kort som sagt.
Någon som har lust att spekulera vad det rör sig om? Det borde i alla fall vara något stort om man basunerar ut det så här. 1997 var väl det år som Eon slutligen släpptes och samma år som Neogames AB bildades? Vad kan vara lika stort som dessa händelser?

Mina (helt ogrundade) spekulationer:
- Ny delägare går in i bolaget med en massa cash som förbättrar likviditeten så att en massa prylar kan produceras under 2006
- Licens för dataspelet Eon: The Face of Deception såld och drar in massor av stålar (och möjliggör därmed en massiv utgivning nästa år)
- Neogames köper upp Hasbro
- Carl-Johan skall vara med i HC Z
- Tomtar & Troll kommer i nyutgåva
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Största nyheten sedan 1997

Eon data spelet ligger närmast till hands förutom att CJS skulle ansöka till HC Z :gremlaugh:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jag vet vad det är!! (tror jag)

Jag TROR att jag kommit på en snilleblixt, jag har inte fått det bekräftat någonstans men det känns som att det är (läs inte om du inte vill ha en bra ide) :

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD"> Phobia </font></td></tr></table>

Säkert hur fel som helst men varför inte gissa? :gremlaugh:
 
Top