Varulv [WY25] Runda 3

Jag hoppas Anth bara skojar lite, för min ulvradars självkänslas skull.
Vänta bara, snart kommer Fjodor klargöra att han missade att det är egentligen två väktare. Då ingen frågade i början så antog han att alla var införstådda med detta.

Varför skulle inte Anth kunna vara väktaren?
Du tänker att Basse, som har/hade flest röster försöker sig på en djärv räddning av sig själv genom att hävda väktare? Och att Anth är den egentliga väktaren? Antar att vi får vänta på svar, eller så ökar misstanken mot Basse tänker jag. Särskilt då Anth är grön.

Du tänker att Basse, som har/hade flest röster försöker sig på en djärv räddning av sig själv genom att hävda väktare? Och att Anth är den egentliga väktaren? Antar att vi får vänta på svar, eller så ökar misstanken mot Basse tänker jag. Särskilt då Anth är grön.
byn är ju kass, tror ni på riktigt att ni att det här är rimligt?
och du sa att jag var korkad?!?
en samling kretiner är vad ni är

Om ulvarna nu försöker sig på en väktarduell så är de minst två kvar. Skulle den lyckas så dör både väktaren och Sidd den här rundan. Sen hänger vi fejkväktaren nästa. Meen, nog har vi manskap nog kvar för att nöta ned den siste ulven då ändå.

byn är ju kass, tror ni på riktigt att ni att det här är rimligt?
och du sa att jag var korkad?!?
en samling kretiner är vad ni är
Jag kan leva med att vara korkad :D Du kan få låna min dumstrut, tror jag måste börja göra fler snart ^^

Din kan få vara helfestlig liksom, se bara här 🥳

Om ulvarna nu försöker sig på en väktarduell så är de minst två kvar. Skulle den lyckas så dör både väktaren och Sidd den här rundan. Sen hänger vi fejkväktaren nästa. Meen, nog har vi manskap nog kvar för att nöta ned den siste ulven då ändå.
så ulvarna kastar fram Anthrox som är grön som smaragd, det här är ju jubelidiotiskt

Av Sysp, BM och BB:

På Rasmus låg: Bb7 och Vimes (som snajpbytte sista secunden)

På Anth ligger Sysp och Basse och så har vi den felskrivna BM där.

Asså @Big Mama berätta gärna om hur du tänkte där med din röst!
I R1 var jag så oerhört rädd att rösta ut siaren så jag ville att vem som helst utom Sidd eller Hägern skulle offras. Jag valde Ant som låg närmast för utröstning. Tänkte att vi kunde analysera bättre i R2 vem av er som var den rätte siaren.

Som bybo har man ju inte facit, som ni vet.

Skojar du eller seriös?
Ja det blir det! Men kör på: menar du att du är väktaren?
Asså @anthrox…skärp sej?
Förlåt. Jag kunde inte låta bli 🥰

Jag är inte någon väktare.

Och jag passade på nu när allas hjärtan stannade lite att läsa igenom Basses poster under R1 och tycker mig kunna se ett sken av att han faktiskt kan vara väktaren. Och jag tycker inte Basse reagerade som en ulv här heller för den delen. Har mycket svårt att tänka mig att en Basse-ulv skulle hålla ett sånt här lugn med hela handen nere i kakburken.

Men iofs kan vi skita i att hänga någon av väktarna så ser vi vem som blir mördad, bara.
Just det, smart! Vi behöver ju faktiskt inte ens försöka rösta ut någon av dem för de måste fortfarande döda den riktiga väktaren för att komma åt Sidd. Och kommer de inte åt Sidd förlorar de oavsett. Så även om de motclaimar innebär det att av de 6 okända spelarna har vi fått 2 kända spelare. Vi röstar ut en av de kvarvarande 4. Då har vi i nästa runda 5 gröna spelare, 3 kända spelare och 1 okänd spelare. Motclaimar de inte så mördas Basse och vi har 5 gröna spelare, 2 kända spelare och 2 okända, och vi vinner.

Jag gör så här så länge, så får jag forska vidare imorgon när jag är lite mer pigg och allert.

Dels skaver inlägget jag pekade mot, sen är det alltid kul att retas med suris. :gremsmile:

Röst: @BiobunkerVII

Kvällens röda från Big Mama:

@Basenanji - Mest misstänkt

@Sysp - Mellanmisstänkt

@BiobunkerVII - Minst misstänk, men fortfarande misstänkt

Om ni smartare kan övertyga mig om att vi ska lita på Basse som väktare så kan jag tänka mig att vi drevar ut Sysp först.

Back