Brynolf
Noga utvald snuskhummer
Jag hoppas Anth bara skojar lite, för min ulvradars självkänslas skull.
jag tror att Anthrox räknar med att segern är vunnen och därmed brusar runt, för att det skulle vara ulvspel är helt orimligtDu menar att Anth brusar eller?
Vänta bara, snart kommer Fjodor klargöra att han missade att det är egentligen två väktare. Då ingen frågade i början så antog han att alla var införstådda med detta.Jag hoppas Anth bara skojar lite, för min ulvradars självkänslas skull.
Varför skulle inte Anth kunna vara väktaren?jag tror att Anthrox räknar med att segern är vunnen och därmed brusar runt, för att det skulle vara ulvspel är helt orimligt
för att Basse just outat, läste du inte det?Varför skulle inte Anth kunna vara väktaren?
Du tänker att Basse, som har/hade flest röster försöker sig på en djärv räddning av sig själv genom att hävda väktare? Och att Anth är den egentliga väktaren? Antar att vi får vänta på svar, eller så ökar misstanken mot Basse tänker jag. Särskilt då Anth är grön.Varför skulle inte Anth kunna vara väktaren?
byn är ju kass, tror ni på riktigt att ni att det här är rimligt?Du tänker att Basse, som har/hade flest röster försöker sig på en djärv räddning av sig själv genom att hävda väktare? Och att Anth är den egentliga väktaren? Antar att vi får vänta på svar, eller så ökar misstanken mot Basse tänker jag. Särskilt då Anth är grön.
Jag kan leva med att vara korkadbyn är ju kass, tror ni på riktigt att ni att det här är rimligt?
och du sa att jag var korkad?!?
en samling kretiner är vad ni är
så ulvarna kastar fram Anthrox som är grön som smaragd, det här är ju jubelidiotisktOm ulvarna nu försöker sig på en väktarduell så är de minst två kvar. Skulle den lyckas så dör både väktaren och Sidd den här rundan. Sen hänger vi fejkväktaren nästa. Meen, nog har vi manskap nog kvar för att nöta ned den siste ulven då ändå.
Nej, då är det ju förstås Basse som är ulken.så ulvarna kastar fram Anthrox som är grön som smaragd, det här är ju jubelidiotiskt
I R1 var jag så oerhört rädd att rösta ut siaren så jag ville att vem som helst utom Sidd eller Hägern skulle offras. Jag valde Ant som låg närmast för utröstning. Tänkte att vi kunde analysera bättre i R2 vem av er som var den rätte siaren.Av Sysp, BM och BB:
På Rasmus låg: Bb7 och Vimes (som snajpbytte sista secunden)
På Anth ligger Sysp och Basse och så har vi den felskrivna BM där.
Asså @Big Mama berätta gärna om hur du tänkte där med din röst!
Skojar du eller seriös?
Ja det blir det! Men kör på: menar du att du är väktaren?
Förlåt. Jag kunde inte låta bliAsså @anthrox…skärp sej?
Just det, smart! Vi behöver ju faktiskt inte ens försöka rösta ut någon av dem för de måste fortfarande döda den riktiga väktaren för att komma åt Sidd. Och kommer de inte åt Sidd förlorar de oavsett. Så även om de motclaimar innebär det att av de 6 okända spelarna har vi fått 2 kända spelare. Vi röstar ut en av de kvarvarande 4. Då har vi i nästa runda 5 gröna spelare, 3 kända spelare och 1 okänd spelare. Motclaimar de inte så mördas Basse och vi har 5 gröna spelare, 2 kända spelare och 2 okända, och vi vinner.Men iofs kan vi skita i att hänga någon av väktarna så ser vi vem som blir mördad, bara.
Nej, då är det ju förstås Basse som är ulken
så i din värld är det rimligt att ulvarna efter misslyckat nattmord tänker att ”nämen nu claimar vi väktare”Nej, då är det ju förstås Basse som är ulken.
Nej då, det var en annan värld. Men nu ser det ju ut som att Basse nog är väktaren så alles gut, alles toll und spass.så i din värld är det rimligt att ulvarna efter misslyckat nattmord tänker att ”nämen nu claimar vi väktare”