Varulv [WY25] Runda 3

Ingen vits att sitta å trycka på infon.
Jag har 2 nya Sianden under västen.
Båda gröna resenärer.

Finns det nån självklar anledning med att hålla på den infon eller ska jag spilla bönorna direkt?😇
Det är ju alltid kul att låta folk klampa runt i honungen, men jag vet inte om det kommer ge så mycket egentligen.

Båda gröna resenärer.

Finns det nån självklar anledning med att hålla på den infon eller ska jag spilla bönorna direkt?😇
Äh, fram med lasset bara. Låt mig gissa, både BB och Anth är tokgröna?

Nämen kan BigMama och Anth förklara varför alla röstar på Bosse?
Jag har bara fyra att välja på. Tre nu när Biobunker har kraschat (bara bybor som klappar ihop sådär). Av dessa är Basse mest sus.

Varför röstar du själv på Basse? Eller är det Bosse.

Båda gröna resenärer.

Javetinte, risk att vi spenderar massa tid på fel folk, men där kan du ju känna av <3

Kvar i spel:

Anthrox
Basenanji
Big Mama
BiobunkerVII
Brynolf
Hägerstrand
Impetigo

Khan
Octagonal
RasmusL
Sidd
StradhLestat
Sysp
Sömniga Isaac
Vimes

Ja tapperhetsmedalj till säkerhetsvakten som får utdelas senare vid kommande vid segerfesten.

Jag tror nog det är bättre att vi 4 gröna tillsammans samarbetar och reder ut detta å så slipper vi för mycket felaktigt brus som möjligt.

Tänker jag fel?

@Sidd, jag tror inte vi är så jättemotiverade att spekulera på utan att först utesluta de två som du har grönat. Så att vi vet vilka kvarvarande vi ska fokusera på. Så kom igen nu!

Alltså det är ju inge svårt att bara rapa upp sina main suspects. JAG tror ju mest på antingen BB/Anth eller BB/BM som kvarvarande ulvar.

Vad tror ni andra?

Huh. Jag är förvirrad. Brukar man inte ens få en indikation på att väktaren lyckats med sitt jobb, även om ingen vet vem väktaren och offret är?

Anth borde ju blivit siad (nästan tjänstefel att inte göra det med tanke på hur mycket heat han fått) och är således grön.

Jag tycker att Khan kommit billigt undan med lågflygspel och en mycket tveksam gröning om onlinestatus som framförallt planterades av Häger men som verkar ha satt sig hos folk. Khan är nog ulv och knappast siad.

Om vi måste hitta en till är jag mer osäker på fjärde.

Alltså @fjodorsenuba, tänker du vara såhär kryptisk med vilka som är kvar i spel för att det är en del av spelformen eller är det bara dålig public service? Borde inte en hederlig ”kvar i spel”-lista lösa upp eventuella funderingar så vi slipper brusa tråden med spekulationer?

Jag Siade @Anthrox då byn behöver säkerställa att denna modiga resenär verkligen jobbar för allas bästa: grön bybo👍

Med Hägern å Vimes som krigande androider funderade jag på om det kunde vara chill för en lågflygarulv, som jag vet deltar i ”vrållådan” (forumets discord-kanal) titt å tätt dygnet runt utan att skriva här i speltråden, att vara buskompis. @Khan är grön bybo resenär.

Back