Varulv [WY25] Runda 3

@BiobunkerVII du har förövrigt inte svarat. Ville du ha min nya, helfestliga dumstrut? Kan fixa en i så fall, ingår även glögg för alla som är nya i klubben. Förhandlingar pågår med Brynolf om att få låna eldkastaren för att värma glöggen. Kom in i värmen vet jag, tjuris ^^

@BiobunkerVII du har förövrigt inte svarat. Ville du ha min nya, helfestliga dumstrut? Kan fixa en i så fall, ingår även glögg för alla som är nya i klubben. Förhandlingar pågår med Brynolf om att få låna eldkastaren för att värma glöggen. Kom in i värmen vet jag, tjuris ^^
nja i och med att du verkar bekväm med att rösta ut en bybo är du antingen ulv eller den som borde trä på sig dumstruten

Vibes and feelings Biobro, vibes and feelings ❤️

Ska krypa fram med något mer fruktbart. Men jag fattar inte riktigt vad Sysp gjort för att folk ska vilja slussa ut honom i den kalla, oförlåtande rymden. Så jag står kvar här så länge.
Sysp har inte gjort någonting. Vilket är hans problem. Alla andra har grönat sig.

Tänk om vi alla är androider utan att veta om det, och Sidd använder sina hackingskills till att konvertera oss till den mörka sidan.

Nu är vi följande kvar i spel:

julbordet.

Anthrox Grönsiad
Basenanji Väktare
Big Mama Fumlade med sin röst
BiobunkerVII Bitter men snel
Brynolf Hjälte
Hägerstrand Artificiell siare
Impetigo Xenomorf
Khan Grönsiad
Octagonal Grönsiad
RasmusL Enigma
Sidd Siare
StradhLestat Nattmördad bybo
Sysp Enigma
Sömniga Isaac Enigma
Vimes Artificiell sillpung

Jag börjar gissa på Sysp och Sömniga Isaac?!

Snart vet vi svaret. Jag står fast vid mitt val och tror byn gör det vi är bäst på just nu. Att hänga varandra. Men vad vet jag. Jag är blott en Utter med lustig hatt och starkt begär efter glögg och vänner i min dumstrutsklubb.

Oavsett så bör vi ha detta, men skönt att snart få färg på några fler.

Nu är vi följande kvar i spel:

julbordet.

Anthrox Grönsiad
Basenanji Väktare
Big Mama Fumlade med sin röst
BiobunkerVII Bitter men snel
Brynolf Hjälte
Hägerstrand Artificiell siare
Impetigo Xenomorf
Khan Grönsiad
Octagonal Grönsiad
RasmusL Enigma
Sidd Siare
StradhLestat Nattmördad bybo
Sysp Enigma
Sömniga Isaac Enigma
Vimes Artificiell sillpung

Jag börjar gissa på Sysp och Sömniga Isaac?!
Den enda som är ett enigma i det här gänget är @Sidd

Back