Varulv [WY25] Runda 1

Jag vet inte vad caset mot Rasmus är för övrigt, mer än att han tyckte det var värt att göra om sin meningslösa röst på mig för att flytta ett kolon.

(Sen kan jag skvallra om att han drack alkoholfri öl på vår Varulvskonklav!)

Alltså, det här betyder ju att du inte har kollat int röstverktyget en enda gång på över tio timmar.

Mycket byboigt spel!
Som sagt...mina primära ulvkamrater till Hägern är dessa Vimes, Octagonal och Sömniga Isaac.... du var ett OM du är ulv, så har det nog gått till så här....

Jag vet inte vad caset mot Rasmus är för övrigt, mer än att han tyckte det var värt att göra om sin meningslösa röst på mig för att flytta ett kolon.

FÖRTAL!!! 😊

Btw! Mindre än 30 kvar. Hur sugna är vi på röstkaos såhär en pissgrå decemberkväll?
Lägg av!

Det är nog spelavgörande att ha kvar Siaren i spel. Det riskar du med att spela rysk roulette sista 10min.

Hjälp byn genom att göra det som är vettigast för byn!

Årets sista spel!

Heineken?

Lägg av!

Det är nog spelavgörande att ha kvar Siaren i spel. Det riskar du med att spela rysk roulette sista 10min.

Hjälp byn genom att göra det som är vettigast för byn!

Årets sista spel!
Varför skulle inte siaren vara kvar ifall vi röstar ut rasmus?

Jag hinner inte ikapp! Varför är Hägern mer sus än Sidd!?!
Ett exempel:

Om man följ å läst av tråden första dygnet så ser man att Hägern förberett sig och snackat ihop sig i en ulvtjatt. Denne spelar med några till som drivit på om att outa i R1.

Jag som mot-claimade efter Hägern har spelat bybo själv med frågor och mer tvek om att outa.

Back