Du har väl bara inte lästDu har gjort inget av det här![]()
Du har väl bara inte lästDu har gjort inget av det här![]()
Rasmus är ju hundra procent ulv vid det här laget. Vilken bybo kollar liksom inte ens röstställningen en enda gång under dagen?Vad tycker du då, Anthrox? Nytt drev mot Rasmus?
Som sagt...mina primära ulvkamrater till Hägern är dessa Vimes, Octagonal och Sömniga Isaac.... du var ett OM du är ulv, så har det nog gått till så här....Alltså, det här betyder ju att du inte har kollat int röstverktyget en enda gång på över tio timmar.
Mycket byboigt spel!
Ja, vad kan det bero på såhär veckan innan jul tror du? Vissa av oss kanske har ett jobb och ett liv?Alltså, det här betyder ju att du inte har kollat int röstverktyget en enda gång på över tio timmar.
Mycket byboigt spel!
FÖRTAL!!!Jag vet inte vad caset mot Rasmus är för övrigt, mer än att han tyckte det var värt att göra om sin meningslösa röst på mig för att flytta ett kolon.
(Sen kan jag skvallra om att han drack alkoholfri öl på vår Varulvskonklav!)
Du är bara 100 % sur, det för mig inte till ulv att du är argRasmus är ju hundra procent ulv vid det här laget. Vilken bybo kollar liksom inte ens röstställningen en enda gång under dagen?
Lägg av!Btw! Mindre än 30 kvar. Hur sugna är vi på röstkaos såhär en pissgrå decemberkväll?
Ja, vad kan det bero på såhär veckan innan jul tror du? Vissa av oss kanske har ett jobb och ett liv?![]()
Ja, vad kan det bero på såhär veckan innan jul tror du? Vissa av oss kanske har ett jobb och ett liv?![]()
OkDu är bara 100 % sur, det för mig inte till ulv att du är arg![]()
Heineken?Jag vet inte vad caset mot Rasmus är för övrigt, mer än att han tyckte det var värt att göra om sin meningslösa röst på mig för att flytta ett kolon.
(Sen kan jag skvallra om att han drack alkoholfri öl på vår Varulvskonklav!)
Varför skulle inte siaren vara kvar ifall vi röstar ut rasmus?Lägg av!
Det är nog spelavgörande att ha kvar Siaren i spel. Det riskar du med att spela rysk roulette sista 10min.
Hjälp byn genom att göra det som är vettigast för byn!
Årets sista spel!
Heineken?
Joint the rasmus-drev!Heineken?
Ett exempel:Jag hinner inte ikapp! Varför är Hägern mer sus än Sidd!?!
jo jag tror inte vi vinner på att tunna ut gruppen.Bonker, det ser ut som att du röstar på Fjodor i röstverktyget. Det kan väl inte vara rätt?