Varulv [WY25] Runda 1

Visst hade ni kunnat skicka dig.... men Hägern är en bättre vinmugg
Hur då menar du? Ett av de starkaste argumenten som kommit mot honom är ju de facto att det är helt orimligt att han claimar siare? Ett ulvclaim i siarbattle är ju menat att vinna, inte vara osäkert.

Alltså, är du i en annan tråd och spelar eller? Jag fattar liksom inte stamrategin här, vilken fraktion du än är i. Antingen saboterar du för byn medvetet som bybo, eller som absolut uppenbart ulv. Det enda "rimliga" det kan vara är att du är xenon och vill bli utröstad, men det är ju liksom inte ens en gameplan. Vad sysslar du med ens?
Uppenbarligen retar det någon i alla fall 😊

Hur då menar du? Ett av de starkaste argumenten som kommit mot honom är ju de facto att det är helt orimligt att han claimar siare? Ett ulvclaim i siarbattle är ju menat att vinna, inte vara osäkert.
Läs där jag skrev om vad jag tror om ni är plastisar ihop...

Hey! Nu vill jag veta caset mot Anthrox. Fyra spelare väljer att rösta där trots att vi VET att (minst) en av Häger och Sidd är ulvar. Vad är det som händer? Kör ni "ja Anthrox, vi håller med om att vi inte ska rösta ut Häger eller SIdd denna runda, så vi röstar ut dig istället kekekekekeke"? Verkar mer än lovigt störigt beteende

Whut? Hur? ALLA på en fraktion måste vara döda för att xenon ska vinna....alla
jag har inte sett i reglerna hur många androiderna är, om 2 androider åker ut i R1 och de var tre från början så är det ju potentiell matchboll. Älgen får tidspress om vi tvingar den att äta för att vinna. Röstar vi ut droiderna kan han ju sitta lugnt.

Jag tänker mig att vi låser in Hägern i en bur, visst hsn kommer brusa och jävlas, sen låtet vi Sidd sia 2 per runda, när morphen är ute släpper Sidd sin rödlista och så tar vi ut dem en i taget.

Btw! Mindre än 30 kvar. Hur sugna är vi på röstkaos såhär en pissgrå decemberkväll?

Alltså, är du i en annan tråd och spelar eller? Jag fattar liksom inte stamrategin här, vilken fraktion du än är i. Antingen saboterar du för byn medvetet som bybo, eller som absolut uppenbart ulv. Det enda "rimliga" det kan vara är att du är xenon och vill bli utröstad, men det är ju liksom inte ens en gameplan. Vad sysslar du med ens?
Nej men på allvar är problemet att dina möjliga världar är väldigt begränsade. Jag har inget behov av att du ska förstå eller ens försöka, huruvida du blir ledsen är helt irrelevant för om vi vinner eller ej. En reaktion har jag ju uppenbarligen fått fram, en väldigt stark sådan med tanke på att jag skrivit väldigt få och väldigt korta inlägg. Jag har tagit ställning, motiverat min röst och sagt hur jag tycker att vi bör /borde ha spelat det här. Att du går igång så på att jag är fåordig är lite roligt och antingen så är du lite ledsen i ögat på riktigt, i så fall får du skärpa dig, eller så försöker du styra ett drev mot ett tacksamt mål men där du egentligen har noll tells ❤️ Noterar även att Fågelmannen har liknande argument 😘

Jag hinner inte ikapp! Varför är Hägern mer sus än Sidd!?!
För mig blir det: Det kändes som Hägern tog claimet när det började pratas om att outa siaren..... För att vara först. Jag tror att han inte hade så många närvarande ulvkollegor just då, så han blev "tvungen" att ta den själv.....

Hey! Nu vill jag veta caset mot Anthrox. Fyra spelare väljer att rösta där trots att vi VET att (minst) en av Häger och Sidd är ulvar. Vad är det som händer? Kör ni "ja Anthrox, vi håller med om att vi inte ska rösta ut Häger eller SIdd denna runda, så vi röstar ut dig istället kekekekekeke"? Verkar mer än lovigt störigt beteende

Om jag inte hade hållit dig som röd så hade jag bara odelat hållit med, Anthrox har väl spelat stabilt och att rösta ut någon bara för att hen framstår som grinig och är dåligt byspel! Däremot att du försvarar och är röd ger ju en ny dimension till det hela :)

Back