WRNU:s officiella Polytopia-liga

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,359
Jag skickade friend invites till de jag saknar igår men har inte fått svar från:
@Basses sockpuppet 1 (ThreeToedTOrnado3705)
@Martin3[/USER] (EnStorSlampa)
@Jimmy (Appokalopps

Är det någon i grupp A som har alla som friends redan och kan skapa spelet och bjuda in?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
En tredje variant är att man sorterar folk efter någon sorts ranking. Ett sätt kan ju vara att alla får posta bild på sitt "Throne room" för att visa tidigare prestationer!
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Jag skickade friend invites till de jag saknar igår men har inte fått svar från:
@Basses sockpuppet 1 (ThreeToedTOrnado3705)
@Martin3[/USER] (EnStorSlampa)
@Jimmy (Appokalopps

Är det någon i grupp A som har alla som friends redan och kan skapa spelet och bjuda in?
Sorry! Såg inte inviten, trodde det var en gammal invite jag skickat ut till någon annan...
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,097
@Basenanji s sockpuppet 2 verkar vara mobillös, och nu har han slut på betänketid.

Hur känner vi i grupp B, är det mest rättvist att kicka honom (och därmed ersätta med en bot) eller att låta honom vara kvar som spelare (men hoppa över hans rundor)?

Finns möjlighet att mobilen kommer fram i närtid @Basenanji ?
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Och hur funkar det tekniskt? Jag verkar kunna välja "skip turn" för strumpdockan, är det bara jag (eftersom jag är på tur efter hen) eller kan vem som helst besluta att han står över rundan nu?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
@Basenanji s sockpuppet 2 verkar vara mobillös, och nu har han slut på betänketid.

Hur känner vi i grupp B, är det mest rättvist att kicka honom (och därmed ersätta med en bot) eller att låta honom vara kvar som spelare (men hoppa över hans rundor)?

Finns möjlighet att mobilen kommer fram i närtid @Basenanji ?
Jag har nu skickat meddelande på messenger till Stefans fru. Återkommer när jag har fått svar!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,097
Och hur funkar det tekniskt? Jag verkar kunna välja "skip turn" för strumpdockan, är det bara jag (eftersom jag är på tur efter hen) eller kan vem som helst besluta att han står över rundan nu?
tror att alla kan välja "skip turn" för honom, och jag tror även att kicka och ersätta med bot. möjligen att det bara är jag som skapade spelet som har den möjligheten, lite osäker...
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Latest news: grupp b går vidare i partiet. Stefan drar sig mao ur.
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Var kommer "top rating" från? Är det en iPhone-grej?
Hoppas inte det. Använder Samsung eller Steam.

Det är från single-läget Domination.

Edit: heter ofc Domination, inte Dominion.
 
Last edited:

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,097
Kvalgrupp B är *så jäkla kul*. Vill inte säga mer explicit nu för att påverka spelet. Tror inte jag har någon som helst chans att komma till guld, och det blir näbbar och klor för att komma till silver. Varje vägs på våg, nogsamt!
 
Top