Körba!Vimes said:Nästa måndag funkar för mig också.
Hoppas alla är redo att äntligen avsluta liganKonrad Konvalj said:Körba!Vimes said:Nästa måndag funkar för mig också.
Vi kör nu!?Lu-kaazh said:är det 22,00 vi skall köra?
Tusen tack till mina medspelare, och extra tack till Vimes som arrade det hela. Har verkligen varit superskoj, och jag har fått pressa min förmåga att omsätta teoretiskt inlästa regler i praktik till det yttersta. Inför varje ny match har jag sagt till mig själv att nu, nu ska jag testspela spelet. Men det har inte blivit av, trots pappaledighet. Och sanningen är väl egentligen att jag inte är så förtjust i att spela brädspel varken med AI:s eller främlingar.Vimes said:Resultatet av Spyrium:
Vilket alltså innebär att xyas vinner WRNU BGL säsong 1! Stort grattis till xyas som verkligen varit en mästare på att ta till sig nya spel. Mycket imponerande!
Sluttabell:
xyas - 19 p (2-3-0-0)
Vimes - 16 p (2-0-2-1)
KK - 11 p (1-1-1-2)
Lu-kaazh - 8 p (1-0-2-2)
ja du om jag får med de andra så är jag på att göra en resaxyas said:Om tillfälle skulle ges så har jag en flaska champagne här hemma som det nu står "tröstpris till Lukas, KK och Vimes" på
Spyrium var tuffast hitintills. Det såg ganska tidigt ut som att KK inte skulle komma etta, så ligasegern kändes aldrig i fara. Men man vill ju inte komma sist för detVimes said:Resultatet i Spyrium:
Vimes - 61 p
xyas - 53 p
Lukas - 49 p
KK - 45 p
Aja-baja. Gothcon är alkoholfrittLu-kaazh said:ja du om jag får med de andra så är jag på att göra en resaxyas said:Om tillfälle skulle ges så har jag en flaska champagne här hemma som det nu står "tröstpris till Lukas, KK och Vimes" på
Annars kan n andra ju dyka upp på Gothcon så kan vi supa där.
De påstår de jaxyas said:Aja-baja. Gothcon är alkoholfrittLu-kaazh said:ja du om jag får med de andra så är jag på att göra en resaxyas said:Om tillfälle skulle ges så har jag en flaska champagne här hemma som det nu står "tröstpris till Lukas, KK och Vimes" på
Annars kan n andra ju dyka upp på Gothcon så kan vi supa där.
Grattis xyas, mycket imponerande!Vimes said:Sluttabell:
xyas - 19 p (2-3-0-0)
Vimes - 16 p (2-0-2-1)
KK - 11 p (1-1-1-2)
Lu-kaazh - 8 p (1-0-2-2)
Jag hade spelat Spyrium två gånger på BGA innan den här matchen. Och kommit sist båda gångerna. Men i och med den här matchen kände jag att jag fattade spelet. Spyrium är ett sådant där spel där det gäller att planera för framtiden men samtidigt vara flexibel och hoppa på nya sätt att tjäna poäng eller överge gamla.xyas said:Spyrium var tuffast hitintills.