Nekromanti Werewolf: the Masquerade (Runda 2)

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Oskyldig fråga till Vildkatt

Recca said:
Nu kom jag att tänka på att vi kanske kan använda mer av just formuleringarna i våra roller för att försöka skaka fram ulvar. Vissa grejer i mitt roll-pm kan bara en siare känna till, som t.ex. hur många personer man får ange i sitt siande. Huruvida detta antal är skrivet med stora bokstäver, små eller feta (eller en kombination?). Vore det fusk?
Fusk!

I Ankeborgsspelet körde byborna en grej med att de skulle skriva en synonym till ett visst (typ tredje) ord i beskrivningen av deras vinstkriterier. Det slank med men i efterhand konstaterades det att det var väldigt fult gjort.

Så, inget sånt tack.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Ok, lite kort samlande tankar så här på kvällen efter några öl... då jag inte kommer vara speciellt aktiv imorgon heller.

Lu-Kaazh, Måns och Cassius har jag som helt gröna.

Möller var jag ju på väg att släppa lite av symmetriskäl men hans agerande när han sen 'upptäckte' att han var siare är lite för skumt tillsammans med agerandet dag 1, nä efter lite eftertanke får jag nog fortfarande hålla honom som rätt rejält röd.

Recca spelar väldigt aggresivt och jag börjar fundera på hur rätt hon hade i sin poäng, här ska det dock bli väldigt spännande att se Vildkatts reaktion.

Vildkatt du måste försvara dig, förklara för oss varför du inte är skum och varför Recca är ute och cyklar.

Basenanji tycker jag spelar jättekonstigt. Antingen förstår jag inte alls hur han tänker eller så är han medvetet vilseledande, det här är onekligen någon som måste kollas vidare på.

Sen har jag fortfarande Vimes som DTF och xyas som skummiskandidat. Konrad Konvalj och Stövelkatten ligger stabilt högt upp på min kill-list, även om det är oklart vem som är tvåa av möller och katten. Elmrig har jag en svag känsla av att han nog är grön, och slutligen OBD och Tyr har jag ingen egentlig åsikt om att de skulle vara åt endera hållet.

Jag siade KK av den enkla anledningen att jag ville få bekräftad det här med att de som saknade KVV var ulvar, KK hade ändå dragit upp en nästan trovärdig förklaring att han som galen Malkav inte hade övriga Malkavers klanvillkor, men när han sen förklarade att hans villkor var att han skulle peka ut en ulv etc (och inte något mer trovärdigt som att han skulle vara ensam Malkav kvar eller så) så kändes han jätteskum, och jag försöker nästan alltid som siare sia den som jag tror är ondast. Att träffa en skummis är i allmänhet ca 3ggr bättre än att träffa en bybo så.

Jag skulle gärna se att fler går igenom alla deltagare, med så långa (eller korta som i mitt fall, bara det står något) analyser som de känner att de orkar innan draget imorrn, det här är såna där saker som är jättebra att ha i historiken nämligen.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Det här är taget från regeluppsättningen från runda ett:

"Förmågor används – De förmågor som meddelats i dagfasen används i nattfasen. I vilken ordning de används är hemligt."

I mitt PM står det att man bara får en chans att sia om någon och om denna åkt ut går siandet förlorat. Inget konstigare än så.

Att jag skulle vara ulv och påstå mig sia om Vic som vi sedan skulle döda, bara för att dra nästa lögn (som är jävligt enkel att komma på med tanke på antalet siare) känns lite för enkelt även för att vara mig.
Jämför med hur jag spelat de andra två gångerna då jag faktiskt varit just ulv.
(I alla fall detta borde vara något för folk som påstår sig känna igen folks spelstilar)

Nu ska jag sova ruset av mig!
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,016
Location
Ereb Altor
Jag siade xyas. Jag ägnade ju runda ett år att bygga ett mot case mot honom, och vet inte om jag tycker att han är så mycket grönare nu. Jag siade honom röd, vilket kanske inte säger så mycket, men jag inbillar mig att det säger mer än om jag hade siat honom grön.

Ska verkligen försöka posta lite idag, men dagen är proppfylld med grejer...
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Plan!

Jag tycker att en tredjedel av siarna siar om mig eller Måns, en tredjedel på Recca eller Elmrig och en tredjedel på Möller.

Pax för att sia om Recca!

Röst: Konrad Konvalj
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
VildKatt said:
Plan!

Jag tycker att en tredjedel av siarna siar om mig eller Måns, en tredjedel på Recca eller Elmrig och en tredjedel på Möller.

Pax för att sia om Recca!

Röst: Konrad Konvalj
Ska ut och resa nu och osannolikt att jag hinner tillbaka innan rundan är slut. Jag tänker sia mig själv, att sprida siandet ger IMO ingen information ÖHT, då verifierar jag hellre mitt eget siande över de kommande två rundorna så att det kan användas runda 5.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
VildKatt said:
Plan!

Jag tycker att en tredjedel av siarna siar om mig eller Måns, en tredjedel på Recca eller Elmrig och en tredjedel på Möller.

Pax för att sia om Recca!

Röst: Konrad Konvalj
Medan jag verkligen hoppas att vi kommer få ut något av våra analyser av rösterna så kan jag inte vara alls säker på att det inte bara är en dimridå Mukwa planterat åt oss (eller att ulvarna har krafter som pajar våra sianden). Så om vi bestämmer oss för att sia några i förväg utvalda mål så måste vi vara medvetna om att vi förlorar möjligheten att förhöra oss om folks motiveringar. Just nu ser jag det lite som hugget och stucket vad vi bör välja. Förslaget om tre personer låter dock rimligt (och då kan vi välja mig, Stövelkatten och Möller t.ex.). En bra anledning är att då kan inte ulvarna välja att ta ut en person för att halvera nyttan av forskningsresultatet. Sedan tycker jag att de mest misstänkta berättar om sitt resultat först, det kan vi lösa genom röstningar i runda 3.

Jag är dock öppen för andra förslag. :gremsmile:
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Elmrig said:
VildKatt said:
Plan!

Jag tycker att en tredjedel av siarna siar om mig eller Måns, en tredjedel på Recca eller Elmrig och en tredjedel på Möller.

Pax för att sia om Recca!

Röst: Konrad Konvalj
Ska ut och resa nu och osannolikt att jag hinner tillbaka innan rundan är slut. Jag tänker sia mig själv, att sprida siandet ger IMO ingen information ÖHT, då verifierar jag hellre mitt eget siande över de kommande två rundorna så att det kan användas runda 5.
Jag är ingen matematiker men visst vore det väldigt lätt för ulvarna att motverka våra sianden genom att döda den vi siar. Din plan om att låta KK leva tycker jag låter... Jag vet inte. Den är smart! Fan, vi kanske borde följa den. Alla siar KK och så röstar vi ut Stövelkatten eller Möller??

Vad tror ni?

Jag tycker att Vimes scum-tellar genom att det är jag som måste sitta här och försöka "peka med hela handen". Jag är ju inte Vimes, jag är ju aggressiv och blir alltid misstänkt. Vi behöver ju en Vimes här, men nej då, han är nån annanstans. Väldigt ulvigt.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
BDG said:
Jag siade KK av den enkla anledningen att jag ville få bekräftad det här med att de som saknade KVV var ulvar, KK hade ändå dragit upp en nästan trovärdig förklaring att han som galen Malkav inte hade övriga Malkavers klanvillkor, men när han sen förklarade att hans villkor var att han skulle peka ut en ulv etc (och inte något mer trovärdigt som att han skulle vara ensam Malkav kvar eller så) så kändes han jätteskum, och jag försöker nästan alltid som siare sia den som jag tror är ondast. Att träffa en skummis är i allmänhet ca 3ggr bättre än att träffa en bybo så.
Du har ju varit en av de som pumpat ut att KVV is the shit hela vägen från start, men en av de som själv kliver ut ur garderoben rätt sent med att ha KVV.

Du byggde upp ett case mot xyas rätt tidigt baserat på att han inte såg KVV som ett måste och att det kanske inte fanns fler än 2-3 stycken som hade KVV. Redan då tryckte du ut att det fanns 4-5 som saknade KVV och att dessa var våra ulvar.

Här är du lite inne på att hänga xyas och pluppar ut KVV:
Även om jag egentligen skulle vara rätt nöjd med att hänga xyas utan att gå in mer på det här så eftersom så många redan talat om det här så tycker jag att taktiken är värd att prövas. Jag har klanvinstvillkor.
5 minuter senare:
Jag tror ju fortfarande att Möller är skurk (eller är mer skurk än många andra) men det här är vettigt sagt. !Paxen verkar vilja spela ett annat spel än oss andra, så då kan han väl få göra det, jag tror också !Paxen är grön numera.
Sen kommer Recca in och räddar xyas lite genom att dissa din tanke om att xyas är ulv:
Recca said:
Fast jag tror inte det är rimligt att hela camarillans samlade sju (?) klaner har speciella vinstvillkor. Så scummen du beskyller Xyas för att göra tycker jag är sunt förnuft att göra antaganden om från hans sida (såvida jag inte missförstått ditt inlägg?).
Efter xyas outning av Torre är du återigen tillbaka på att xyas är ett bra val och Möller är ett annat val. I samma veva drar Recca fram lite tankar om Vicotnik och lägger något senare sin slaskröst på Vicotnik för att dra sig undan Möller-drevet. Du gillar det du ser om Vicotniks dribblande med hög/låg generation när Recca lägger fram sin teori om att Vico borde vara bättre än så..

Men så länge så tycker jag fortfarande att jag har lagt fram ett ganska starkt case, Möller skulle just nu spontant vara mitt andrahandsval och sen skulle jag behöva gräva igen för att hitta ett tredje.
Kort och gott så anser jag att BDG och Recca har rätt skönt spel tillsammans här och både smutskastar och räddar xyas en aning. Allt är anknutet till KVV som de båda anser vara en ulvsak att sakna. När ulv-kompisen går ut i ett tidigt skede med att han saknar KVV är det bara att fortsätta pumpa ut den informationen till byn. Sen dyker de goda byborna Lu-kaazh/Måns upp och bränner !Paxen på bål för att han saknar KVV.

Recca är ju rätt tidigt ute med:
Röst: !Paxen
Tagen med handen i kakburken.
Du har under tiden varit frånvarande en längre tid, och det ända inlägg du fått fram handlar om DTF.

Sen kommer:
Röst: !Paxen Kakeboxen som sagt.
Recca/BDG är Möller/!Paxens ulv-kompisar.

Hängningen av mig kommer att visa att jag är grön och det borde rimligen peka på att Möller är röd precis så som jag sagt.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
Jag tycker att Vimes scum-tellar genom att det är jag som måste sitta här och försöka "peka med hela handen". Jag är ju inte Vimes, jag är ju aggressiv och blir alltid misstänkt. Vi behöver ju en Vimes här, men nej då, han är nån annanstans. Väldigt ulvigt.
Nej det är inte ulvigt av Vimes att inte vara här. Han har berättat för oss alla att han kommer på sin höjd skriva 0 till 1 inlägg.

Däremot är det ulvigt av dig att peka på att detta är en scum från Vimes sida precis lika mycket som att BDG menar att vi inte får glömma att hänga Vimes pågrund av att han tror han är DTF.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Elmrig said:
Jag tänker sia mig själv, att sprida siandet ger IMO ingen information ÖHT, då verifierar jag hellre mitt eget siande över de kommande två rundorna så att det kan användas runda 5.
Va?

Anta att du är grön. Du siar dig själv, förutsatt att Mukwa överhuvudtaget låter detta fungera. Siar du digsjälv grön vet du, ja, vad? Att ditt siande alltid fungerar? Nej. Siar du digsjälv röd vet du inte heller att du alltid siar fel.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Det kommer ju snackas om Stövelkatten nästa runda också.
Han saknar KVV, men mer än så är det ju inte. Jag har inte hittat några scumtells hos honom förutom aktiviteten som är låg, men det var den i Ankeborgsliret också.

Katten/Lu-kaazh rödar Möller med byns Siarförmågan som ingen tycks lita på. Jag rödar också Möller och är bensäker på att min förmåga fungerar. Den har lixom ett syfte här i spelet. Det är 3 pers som säger att Möller är röd, men tack vare att många tror det är mecklenburg med förmågorna så gills inte rödandet.

Cassius rödande av K.K betyder mer än BDGs grönande av K.K tycks i mina ögon rätt skumt. Dock så är ju BDG en av ulvarna och att gå ut med att jag är grön när andra har rödat mig ser jag i nuläget som ett rätt smart drag. BDG kommer ju sitta säkert resten av tiden då det visar sig att hans siande funkade bra trots att han själv inte tror på det för fem öre. Jag är ju ulv och det har BDG med ulvfölje byggt upp rätt hårt så att han är delaktig att hänga någon som han själv grönat med sin förmåga kommer ju slinka mellan fingrarna.

Allt fokus rundan här på kommer ju då att handla om att hänga Möller som verkligen är ulv och sedan är det väl xyas tur om jag inte gissar fel.
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
VildKatt said:
Det här är taget från regeluppsättningen från runda ett:

"Förmågor används – De förmågor som meddelats i dagfasen används i nattfasen. I vilken ordning de används är hemligt."

I mitt PM står det att man bara får en chans att sia om någon och om denna åkt ut går siandet förlorat. Inget konstigare än så.

Att jag skulle vara ulv och påstå mig sia om Vic som vi sedan skulle döda, bara för att dra nästa lögn (som är jävligt enkel att komma på med tanke på antalet siare) känns lite för enkelt även för att vara mig.
Jämför med hur jag spelat de andra två gångerna då jag faktiskt varit just ulv.
(I alla fall detta borde vara något för folk som påstår sig känna igen folks spelstilar)

Nu ska jag sova ruset av mig!
Samma sak står i min roll. Det står även uttryckligen att man inte får ett andrahandsval.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Möller said:
Elmrig said:
Jag tänker sia mig själv, att sprida siandet ger IMO ingen information ÖHT, då verifierar jag hellre mitt eget siande över de kommande två rundorna så att det kan användas runda 5.
Va?

Anta att du är grön. Du siar dig själv, förutsatt att Mukwa överhuvudtaget låter detta fungera. Siar du digsjälv grön vet du, ja, vad? Att ditt siande alltid fungerar? Nej. Siar du digsjälv röd vet du inte heller att du alltid siar fel.
Instämmer med Möller här. Det vore ju idioti att sia dig själv. Vad hjälper det lixom?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Nu gör vi såhär

Jag kommer inte vara aktiv idag, så det här blir något av ett sista inlägg under rundan för min del. (Det är möjligt att jag loggar in någon gång precis runt deadline och kollar läget, men that's it.) Och nej, Recca, det är väl för fasen ingen scum tell.

Så jag ska försöka säga vad jag tycker vi ska göra med siarkrafterna och utröstningen, samt ge mina tankar kring alla deltagare (som BDG föreslår att alla ska göra).

Såhär gör vi, byns taktik
Det finns inget vettigt alternativ till Konrad Konvalj. KK får tycka att det är orättvist, men så är det.
Om KK är röd så är KKV-hypotesen alive and kickin' och i så fall är Stövelkatten det absolut intressantaste namnet att rösta ut i runda 3.
Om KK är grön så måste Möller vara ulv. Allt annat är helt orimligt.

Det är dock värt att notera att Möller mycket väl kan vara ulv även om KK är röd. Dock anser jag alltså Stövelkatten som prioriterad.

Frågan är hur vi ska använda våra siarkrafter.
Det enda rimliga är att alla siar samma person. Ska vi ha en sportsmössa att förstå hur siarkrafterna fungerar (om de ens fungerar alls) så behöver vi testa dem på ett konsekvent sätt.

Vi borde följaktligen sia en person som vi kommer få kvitto på inom kort. Vissa har anfört att vi borde spara KK den här rundan och sia honom. Även om det väl är bra tänkt så gillar jag inte att vi avstår från att rösta ut det mest självklara alternativet.

Om man extrapolerar lite vad KK säger här i tråden så ser det ut som om han försöker få byn att kollektivt sia Möller. Det är förstås helt rimligt utifrån scenariot att han är bybo, då ett grönt besked på honom med största sannolikhet kommer leda till att Möller röstas ut. Det är också helt rimligt utifrån scenariot att KK är ulv, för det andra alternativet är att sia Stövelkatten (som sannolikt är ulv om KK är det).

Eftersom jag inte tror att KK är bybo vill jag inte göra som han säger, utan förordar att vi alla siar Stövelkatten. Problemet är förstås att en massa sumprunkare kommer tycka att det är skitbra att sprida siandet till höger och vänster. Men det är BS. Det finns inte ens någon vettig mjuk information att få från det, då vi vet att siandet är kajko. Det är ju inte som att ditt personliga val av siande kommer säga så mycket om dig när vi vet att siandet ändå är bajs, liksom.

Jag kommer sia Stövelkatten. Kommer det vara så att typ alla andra vill sia Möller kommer jag, om jag hinner se det, ändra till honom. Men annars är det Stöveln som gäller.

Mina tankar om alla
Det här blir inte så avancerat, men lite lösa tankar om deltagarna som är kvar.

Måns, Lukas och Cassius anser jag, på grund av hur outandet skötts, har grönat sig bortom rimliga tvivel.

Basse, känns grön. Han är mindre förvirrad än i Varulv666, men syns å andra sidan mindre. Jag gillar hans boy scout-stil, även om han är ute och flyger typ hela tiden.

BDG håller jag med för det mesta. Samtidigt tycker jag inte han är så awesome som jag vill minnas. Någonting säger mig att det är ett tecken på att han är grön snarare än röd, dock. Jag förstår inte alls varför han verkar så säker på att jag är DTF, att DTF ens finns eller att vi behöver bry oss. Det skaver en aning.

VildKatt är notoriskt svårläst tycker jag. Dock är min skurkping på henne ickeexisterande. Ska bli intressant att se hur det här som Recca lyft mot henne utvecklas, även om jag som sagt inte är ett dugg övertygad om att det betyder något.

xyas brukar jag försöka hålla ett öga på. Men han har försvunnit helt för mig. Han brukar vara duktig på att ta ställning och rösta med övertygelse, problemet i det här spelet är att det inte riktigt finns så många konflikter att ta ställning till. Paxen var ett givet val i runda ett, KK är given i den här rundan. Jag avvaktar med att bedöma xyas.

Elmrig känns som en välvillig nybörjare. Sticker verkligen inte ut. Det sägs ju vara svårt att vara ulv i sitt första spel, men Cassius gjorde det jävligt bra i Varulv666. Och han spelade typ som Elmrig gör nu.

OBD och Tyr, osynliga spelare är osynliga. Har jäkligt lite att säga om dessa två. Tyr har gjort några försök att vara analytisk ( :gremsmile: ), men jag väntar fortfarande på att han ska säga något riktigt intressant om upplägget. Kanske kommer det efter nästa siarrunda?

Recca halvpingar hela tiden. Jag brukar gilla Recca annars, men här tycker jag hon har varit lite sådär. KK parar ihop henne med Möller, så det finns nog mer att säga om henne efter vi fått kvitto på KK. Värt att notera är dock att Recca gått hårt åt KK, och han gått hårt åt henne. Intressant!

Möller, Stövelkatten och KK har jag gaggat tillräckligt om, tycker jag.

Vi ses på andra sidan!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Jag funderar om inte några borde sia samma personer som förut så att vi kan utesluta att mukwa inte bara slumpar
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
VildKatt said:
Att jag skulle vara ulv och påstå mig sia om Vic som vi sedan skulle döda, bara för att dra nästa lögn (som är jävligt enkel att komma på med tanke på antalet siare) känns lite för enkelt även för att vara mig.
Jämför med hur jag spelat de andra två gångerna då jag faktiskt varit just ulv.
(I alla fall detta borde vara något för folk som påstår sig känna igen folks spelstilar)
Så, Vildkatt. Hur har din syn på Recca förändrats i och med detta? Tror du att allt är ett stort missförstånd eller är det så att Recca är ulven? Har du några teorier om hur detta kunde hända?
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Nu gör vi såhär

Vimes said:
Frågan är hur vi ska använda våra siarkrafter.
Det enda rimliga är att alla siar samma person. Ska vi ha en sportsmössa att förstå hur siarkrafterna fungerar (om de ens fungerar alls) så behöver vi testa dem på ett konsekvent sätt.

Vi borde följaktligen sia en person som vi kommer få kvitto på inom kort. Vissa har anfört att vi borde spara KK den här rundan och sia honom. Även om det väl är bra tänkt så gillar jag inte att vi avstår från att rösta ut det mest självklara alternativet.
Jag gillar inte att man plockar bort motiveringar på det viset, men visst, jag kan se något man kan vinna på att sia en person. Men det verkar inte vara det du tänker på.

Ska man promt göra det på ditt sätt så hjälper det att sia någon som är så pass röd att denne rimligtvis inte kommer nattmördas. Så på så sätt så verkar du ju ha tänkt igenom din plan.

Vimes said:
OBD och Tyr, osynliga spelare är osynliga. Har jäkligt lite att säga om dessa två. Tyr har gjort några försök att vara analytisk ( :gremsmile: ), men jag väntar fortfarande på att han ska säga något riktigt intressant om upplägget. Kanske kommer det efter nästa siarrunda?
Det var en snäll förolämpning. :gremtongue:

Om jag överlever så får vi se. Självklart så kommer jag ju se om jag kan utröna något från siandet och om spelet i allmänhet.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Nu gör vi såhär

Jättebra inlägg. Du pekar med hela handen som jag efterfrågade. Synd att du måste göra det på beställning bara. :gremwink:

Jag hade redan tänkt sia Stövelkatten och tycker att du gör en fin sammanfattning om vad vi faktiskt kommit fram till. Jag vet inte exakt varför vi inte bör sprida våra sianden men nu är det flera som säger att det är osmart så jag behåller mitt valda siar-mål på Stövelkatten och hoppas att fler byter till Stöveln också.

Angående Elmrig så tycker jag att han spelat mer stabilt än Cassius i varulv 666. Han har kommit med egna teorier och förslag på vad vi kan göra, vilket för mig är mer grönande än att diskutera andras teorier. Det enda som varit rödande på Elmrig är att han vill sia sig själv följande två rundor vilket innebär en väldigt liten fördel för oss i byn samtidigt som han målar ett bullseye på sin ryggtavla så stort att om ulvarna inte tar honom inom tre rundor så måste vi misstänka honom massor - således måste vi sia honom i slutet av runda 3 allesammans igen också vilket gör att ulvarna med säkerhet plockar Elmrig om han inte är ulv. Ja, helt enkelt har han målat in sig själv i ett hörn som iofs kan va bra för byn, jag vet inte...

Angående övriga spelaranalyser tycker jag att du skriver vettiga grejer som borde vara ledande för byns resonemang i fortsättningen. :gremsmile:

Enda undantaget är väl:
Vimes said:
Recca halvpingar hela tiden. Jag brukar gilla Recca annars, men här tycker jag hon har varit lite sådär. KK parar ihop henne med Möller, så det finns nog mer att säga om henne efter vi fått kvitto på KK. Värt att notera är dock att Recca gått hårt åt KK, och han gått hårt åt henne. Intressant!
Jag må halvpinga som vanligt, men jag måste ändå protestera här. Jag tycker inte KK gått hårt åt mig alls. Det han gjort är att han gjort en väldigt konstig lista över vad jag gjort förra rundan där han enbart listar de teorier och uttalanden jag gjort/framfört som i efterhand visats antagligen inte stämma. Det är ju iofs lite grönande eftersom det är KK från förr, den paranoide KK som skriver de där grejerna, men det betyder också att han i princip bara skriver luft.

Det han skriver skulle jag kunna svara på i ett jättelångt inlägg som skulle ta flera timmar att komponera för att jag måste gå tillbaks och citera mig själv och leta upp alla mina 100+ inlägg från runda 1 som han felaktigt bygger sina teorier om mig kring, men eftersom han ändå åker nu så kan jag skjuta på det tills nästa runda och ta det då om ni finner det relevant. Så ja, KK har skrivit massor om mig, men det är i princip bara luft.
 
Top