verlandes.
rollspelskollektivet
Min sjuåring sa senast idag att han vill att vi startar en Sonic the Hedgehog-kampanj (vilket värmer mitt Sega-hjärta), så jag får väl återkomma med rapport!
...Disco Elysium är baserat på ett bordsrollspel.Disco Elysium är det naturligtvis många som kännt sig kallade att göra bordsrollspel av. Mina egna funderingar har kretsat kring nån variant av Everyone is John, kanske kombinerat med domino-systemet från Noumenon.
Jo, men det finns väl inte publicerat så att man kan ta del av det?...Disco Elysium är baserat på ett bordsrollspel.
Har för mig att det bara var ett "köksbordsspel", ja!Jo, men det finns väl inte publicerat så att man kan ta del av det?
XP för guldmynt!Min sjuåring sa senast idag att han vill att vi startar en Sonic the Hedgehog-kampanj (vilket värmer mitt Sega-hjärta), så jag får väl återkomma med rapport!
GuldringarXP för guldmynt!
Jag har inte ens orkat prova. Skulle vilja men hört att det är svårt så är lite tveksam till o ens försöka. Samtidigt känner jag ingen som spelar direkt...Svårt att få det att funka på det hela taget. Det krashade typ sent i varje bana...