Vi spelar Polytopia!

@cogitare : så trevligt att du vill flytta in nästgårds! Nu är det såhär att det du troligen antog var en ödetomt är en superviktig kultplats för björnkulten.

Nu kunde ju du såklart inte veta det, så om du bara lite snällt backar ut så kan vi vara goda grannar efter det. Deal?

Goda grannar var det ja. Ibland kan det bli för mycket av den varan. Vengir till vänster och vengir till höger, med svärdsnissar som kliver vid gränsen, och Bardur rakt fram, förvisso snäll. Med detta surplus på Vengir, vad kan rimligen gå fel? :rolleyes::cool:

@cogitare : så trevligt att du vill flytta in nästgårds! Nu är det såhär att det du troligen antog var en ödetomt är en superviktig kultplats för björnkulten.

Nu kunde ju du såklart inte veta det, så om du bara lite snällt backar ut så kan vi vara goda grannar efter det. Deal?

Jag förstår och lovar att inte avancera vidare söderut. Men behöver ju lite utrymme för att andas. Det är väl lagom att dra gränsen där vi är. Fred?

Cog.

Jag förstår och lovar att inte avancera vidare söderut. Men behöver ju lite utrymme för att andas. Det är väl lagom att dra gränsen där vi är. Fred?

Cog.
Låt oss kompromissa. Jag behåller Gorxas men lovar att inte byta till ett mer passande Bardur-namn under den nya regimen.

Fred?

Cog.

Cog, du är den starkaste militära makten på kontinenten. Vik inte ner dig för Ragnars manipulation; han talar med kluven tunga.

@Mogger tror jag. En på det stora hela fruktansvärd person. Hade jag varit muntra män med pilbågar hade jag gått till attack direkt.
Det mesta i beskrivningen tycks stämma men jag har inte loggat in på Polytopia på över ett år. Så jag är iaf inte aktiv just där :)

Back