Vi spelar Polytopia!

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,592
Försöker byta mitt nick, just nu heter jag tydligen Peter Benjamin Parker?!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,592
Grymt!
Jag fick sådan sjuka flashbacks från förra omgången Polytopia och kom ihåg att Tant Ragnar var grymt duktig på det här spelet. Han gav massa kloka råd och så.

Vilket jag kom ihåg efter att jag gjort mina första drag.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,592
Sedan vill jag att alla tar hänsyn till @Hellzon som förmodligen står över mer Polytopia. Han har sagt att han nog är ”färdig” med Polytopia. Så, vi får respektera Hellzons beslut, även om vi tycker det är tråkigt att han inte vill vara med och så. Vi ska absolut inte pressa Hellzon att vara med! Vi respekterar ditt beslut Hellzon! 😇😇😇👍👍👍

(Men det vore jättekul om du var med!)

((Om du skulle ändra dig alltså?!))

😺
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Jaa... Nu har väl mina slemkryp, silverfiskar, tusenfotingar och spindlar äntligen brytit igenom de muntra männens försvarslinje?
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,114
Spindelkonungen rider igen! Jag kollade på replayen nu och du körde någon specialbuild?
jag BORDE nog ta och fundera på det här med "builds". I vår andra match tänkte jag "spindlar bra, tidiga spindlar", och det gick väl sådär. jag får ofta rejält med spö i tiny 1v1 när jag lirar cymanti, så jag är nog helt enkelt inte så vass längre (om jag någonsin varit det :D )
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,592
jag BORDE nog ta och fundera på det här med "builds". I vår andra match tänkte jag "spindlar bra, tidiga spindlar", och det gick väl sådär. jag får ofta rejält med spö i tiny 1v1 när jag lirar cymanti, så jag är nog helt enkelt inte så vass längre (om jag någonsin varit det :D )
Säger ”Tant Erövraren” det?!?!?!?!?
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,114
Säger ”Tant Erövraren” det?!?!?!?!?
Jag tror fortfarande att jag lever på det ryktet jag fick då jag introducerade spelet till wrnu när nästan alla var nya. Se exempelvis alla turneringar vi kört - jag tror inte jag gjort så bra ifrån mig där:D
 
Top