Nekromanti VFX: Intresseanmälan

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Malibou Roadkill Lolita och Pjatten

Möt den sexiga zombien Malibou Roadkill Lolita, som rider in i tävlingen på ryggen av cybergorillan Pjatten:

Yo yo! emm-err-ell rider in för att krossa framtidsplaner//
å leker med maten likt frossande barnkannibaler//
Ni tycks ha stannat i växten, likt mjöldagg å bladlus//
och har låg nivå på sexet, likt bögragg på radhus//
Pjatten är mitt riddjur såväl som Fangoria's omslagspojk//
så ful att han uteslutits ur sitt håriga monsterfolk//
Jag klår dina konster, pojk, snart har du sagt ditt sista ord//
när jag och mitt sistah-hood fått dig att kissa blod//
ty jag har en sick metod: Med hjälp av sticksåg och istapp//
gör jag dig "värdelös" som varor utan streckkod å prislapp//
Du hinner bara skrika lite - sen har ditt likansikte//
fått en ny uppgift som måltavla i mitt kikarsikte//

Mina rim bekämpar idioti som att ge en dummer en snyting//
Medan dina är "av ringa intresse" som nummerupplysning//
ert skryt är tunt som glaslinne, fullt av 'bite' som centralminnen//
å ständigt missvisande som guider utan lokalsinne//
Vi bitchslappar er som pimpar gör med ett krångligt luder//
för vi är VFX's frontfigurer - ni är långrandiga som longituder//
Medan ni bjäbbar som jycken i Paris Hiltons skinnväska//
så ser vi båda rött - som med spillt blod i linsvätskan//
Er huvudvärk är fantomsmärtor, som en transas fittklåda//
men nu är det slutgafflat, likt en länsad besticklåda//
så vitt jag kan skåda. Ni tog då inte och log när//
vi tände eld på er skjortärm och släckte med knogjärn!//

För vi sippar Stella kvickt å skippar snälla trick//
utan rippar er ändalykt med varsitt Estrellaryck//
För som om SMHI strejkat är ni ute i ogjort väder//
å kommer ångra ert tugg å plattas till som en oklok bäver//
För ni jagar mygg i era ofogräder - vi utför mord på städer//
och gör en grogg sträv som osmort läder på lika delar blod och Jäger//
Om ni tar en punschpralin faller ni ihop, hårt däckad//
Medan jag är så hård att jag böjer plåtkäppar med mina kåtläppar//
Ni skulle inte få mig om jag så var fastnaglad på sängen//
för ni avklädda är som The Postman; alla klagar på längden//
Yo yo yo! Blau blau blau!//
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Re: Malibou Roadkill Lolita och Pjatten

HA! Du är väl makalös! Var du i närheten skulle jag hälla upp en Jäger på direkten.

Tyvärr kommer ditt rimmande magra arsle att få åka ut sargat på dne där skabbiga leksaksapan, ta med en näsduk så du kan torka tårarna vetja...
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Re: Malibou Roadkill Lolita och Pjatten

Herrejävlar. Rising äger spelet i förväg. Föga förvånande.

Den siste som anmäler sig kan väl göra en luchadore (mexikansk wrestler)? Snälla? Jag vill verkligen ha en luchadore i turneringen.
 

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Re: Malibou Roadkill Lolita och Pjatten

Oggbarr kan av religiösa skäl inte delta i turneringen under helger, då han under denna tid blotar kristna och super.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,896
Location
The Culture
Bruce Leenny

Ingen har hittills varit i närheten av att besegra Bruce Leenny -- världens enda och mest kontroversielle kampsportskomiker. Elaka tungor säger att det är för att Bruce aldrig utkämpat en riktig fajt, utan hittills har föredragit att snacka skit om sina motståndare och sedan slagit dem i bakhuvudet med en snöskyffel när de vänt sig om för att be sin tränare att förklara vad de tvåstaviga orden betyder. Bruce skakar av sig kritiken och har en mycket bestämd åsikt om var kritikerna kan stoppa sina elaka tungor.

Efter en framgångsrik karriär som stand up-komiker tröttnade Bruce på att kallas för världens roligaste man. Visseligen blev han bara kallad för det en gång, och den som sa det var ironisk, men Bruce har väldigt lätt för att tröttna på saker. Han gav komikeryrket fingret och reste till de mest dolda dalgångarna i Himalaya för att tränas av kampsportsmunkar i okända kloster. En kombination av stenhård träning och tunga droger förvandlade Bruce från en spinkig tönt till en skoningslös mordmaskin. Snart kunde han genomföra fysiska stordåd, som att hoppa på en hand uppför de 297 stegen i trappan upp till klostret -- en manöver som hans sensei kallade "snömannens armgång" -- och att spikrak med utsträckta ben balansera på sin erigerade penis -- en manöver som hans sensei kallade "skärp dig för helvete och ta på dig ett par kalsonger".

Efter att ha blivit utslängd ur klostret reste Bruce land och rike runt för att skryta om hur bra han skulle kunna slåss om han bara kände för det. Han påstår sig bemästra den berusade tranans vingslag, den bombade paddans spark och den påtända tvättbjörnens virvlande kloattack, men har mycket kvar att bevisa. Om hans kampsportförmåga visar sig vara otillräcklig kan han alltid falla tillbaka på ett säkert kort: att fälla klarsynta kommentarer om aktuella händelser eller skämta om könsorgan tills sedlighetspolisen bryter matchen och sedan hävda seger på teknisk knock out.

/tobias
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Re: Bruce Leenny

Awesome! Då är anmälningarna slut. Inga fler fajters släpps in.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
En fråga till alla som anmält sig: Vill ni vänta till i januari eller finns det folk som kan tänka sig att börja redan i december? Om det finns tillräckligt många som kan redan denna månad (specificera eventuella datum ni inte kan -- julafton, juldagen och annandagen samt nyår går naturligtvis bort) så kan jag tänka mig att dela upp i två grupper, så att vi får in kanske två eller tre fajter innan 2k9.

I annat fall så kör vi på januari som planerat. Det är helt upp till er.
 

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Mig kvittar det, Oggbarr är ingen mes, han kan slåss vilken tid på året som helst.

Förutom möjligen sista veckan i Januari (inte bestämt) då fler kristna än någonsin förr ska blotas till min egen ära.

Haha.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Maybe your place is in the audience...

Step aside little babies
and let the others do it
You heard me alrighty,
just fuckin' move it

VFX not the place for such bitches as you
nor will your tiny fork or friggin' ape do
Whatevva you might dream is fantasy
To part you in atoms is boring easy for me

Yeah, run to ya mama and cry out loud
just don't you listen' to the fuckin' crowd
They want something else than you sissy
Here ain't no place for some stupid missy

Get lost you lapdancers, and make it quick
I'll do your monk' and break your stick
I could never remember your dumbass nick'
I just know: U can suck my d**k!



/McJack, nice having some' girlies around, know what I mean...
 
Joined
13 Nov 2008
Messages
162
Location
Z
Från den 27:e till den första januari kan eventuellt bli lite knepiga för mig att delta under, men i övrigt så fungerar december för mig utan problem.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Okej, jag tror att jag gör så att jag lottar ut fajterna fortlöpande, istället för att boka in alla på en gång. Funkar det, eller vill ni hellre ha ett helt schema gjort i förväg? Fördelen med fortlöpande fajter är att det blir enklare att justera när någon inte kan. Jag kommer att se till att annonsera fajterna tillräckligt långt i förväg för att man skall ha tid att säga ifrån.

Jag kommer även att starta en ny tråd där fajterna presenteras, för att göra det enklare att ha koll på vilka fajter som är på gång. Försök att hålla all diskussion i den här tråden, och låt den andra tråden handla om fajtbokningar och försnack.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Jolene "Nasty" Henderson kan slåss alla månader och så även i december, är dock borta 23-29/12.

De tider hon kan skiljas från sin rökinpyrda husvagn, där hon sköljer ner friterade fläsksvålar med billig sprit och läser "En ding ding värld" är dock begränsad till kvällstid, typ 18-20.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
McJack wants to fight NOW!

McJack kan alla dagar, alla månader, dygnet runt.

När jag försiktigt frågade om han hade nån favorit-dag att slåss på, fick jag mig en ordentlig dagsedel. Det visade sig senare att han trodde att jag höll honom för feg – en modig person i McJacks ögon är redo att fajtas närsomhelst.

"But if the other cissies in this lousy tournament can't fight, I'll wait for them..." är det sista han låter hälsa!

/Basenanji, kör nog hellre innan jul än efter.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,896
Location
The Culture
Jag kommer ha en hel del att göra den närmaste tiden, så jag väntar kanske till januari. Men om jag märker att jag har tid nu så säger jag till.

/tobias
 
Top