Brynolf said:
Tyr said:
Jag ville analysera spelarrelationer. Olika grader av positiv/negativ jämtemot andra spelare och vid olika tidpunkter. Så jag ville undersöka om några vad misstänkt samspelta eller höll sig borta från varandra. Men så som jag tacklade problemet så blev det bara för mycket för mig. Jag orkade inte lägga ner den energi som krävdes.
Ambitiöst, men inte särskilt givande så här tidigt i spelet. Var det något du hade tänkt göra löpande?
Det visade sig vara lite väl ambitiöst ja. Jag gör nog ett nytt försök då vi hängt en ulv. Att analysera hur alla reagerar på en person är bra mycket lättare än att analysera hur alla personer reagerar på alla.
Brynolf said:
Tyr said:
Konrad said:
Får du fart på Spider med din röst?
Verkar tyvärr inte så.
Ok, så vasskarugöra?
Ja du, i nuläget är jag nog mest intresserad av att få med alla i spelet. Jag kan tänka mig ge Mukwa mer tid att spela upp sig. Han har spelat upp sig, men inte nog för att jag inte ska se honom som troligaste ulvkandidaten. Särskilt är det hur han verkar anse att han inte spelade kasst då han åtminstone fick det att framstå som att han lade sig ner utan någon bra anledning som sticker i ögonen. Så om vi prompt måste rösta ut någon idag så skulle jag rösta på honom.
Jag är fortfarande inte på det klara om varför det skulle vara en fördel att rösta ut Vimes, så det tänker jag inte ställa mig bakom.
Elmrig verkar ha kommit igång igen, RJ kommer vara borta ett par dagar, xyas borde inse att han måste komma igång utan att man lägger röster på honom. Den jag röstar på tillsvidare blir istället...
Röst: Purgatory
Det kändes som att du spelade upp dig efter dina återgivningar och hur du tog ställning till vem vi skulle rösta ut. Men efter det har det inte varit så mycket substans.
Hur tycker du Mukwa har skött sig efter hans andra chans? Vad tycker du om drevet mot Vimes? Vilka är dina toppmisstänkta? Är xyas en sumprunkare? Osv. osv.