Och för er som nu vill hoppa på Basse med "jaså, nu plötsligt fick du nog och ger upp efter att ha drevat hårdare än någon" har jag två saker att säga. För det första är det så han spelar. Jag har visserligen inte koll på hur mycket han är så även som varulv, om det är lika mycket, mer eller mindre, men för mig känns det som basseness as usual. När han väl hittar något att dreva på är han all over the place med "jaså, säg det till dina varulvskompisar!" och "Ah, du gjorde ett misstag där!" om småsaker. Det är rätt annorlunda mot många försiktigare spelare, så jag kan förstå om någon tycker att det känns skumt, men själ måste jag hålla med krank i hans utlåtande om att varulvar inte spelar så högt. Basse har grönat sig i min bok genom att spela som han brukar.
Problemet är att kefka-drevet som sagt inte hade så mycket. Tills vidare blir det
Röst: krank
för att jag hellre se att han åker än vår läkardroid, men precis som krank gjort tidigare säger jag att den rösten gärna ändras om något bättre kommer fram.
Vildkatt är väldigt tyst och röstar konstigt. Snart börjar det bli dags för inaktivitetsröster igen, även om det är tråkigt. I brist på scum hängs hellre en inaktiv bybo än en aktiv, lyder resonemanget som gällde runda ett och fortfarande håller - i brist på andra misstänkta alltså.