Nekromanti [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 3

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Information

Brynolf said:
Konrad Konvalj said:
Brynolf said:
Nu är väl mukwa bättre ulv än mig men om jag vore ulv skulle jag inte prata om att siaren borde sia X när jag visste att väktaren var fejk och att siaren alltså skulle ryka. Jag tycker inte det här talar xör att Muck ocv Näss är ulvar ihop.
Tack Brynolf!

Då är alltså Vimes-Nässe en bra kombo.

Då kan jag softa ner och ligga kvar med min röst på Vimes och inte jaga upp mig över Mukwa också. Låta rundan gå och sen hoppas på att det är fina hunshes och att varulvsletar näsan funkar.
Detta inlägg menar jag. Du verkade förstå det då? Eller vad menas med "tack Brynolf"?
Asså, du är grön så jag tackar dig mest för att du kastar ut att min ulvkombo Mukwa-Nässe är ett sämre alternativ än min andra ulvkombo Vimes-Nässe.

Det tackar jag för.

Resten kan jag kommentera nu:

"men om jag vore ulv skulle jag inte prata om att siaren borde sia X när jag visste att väktaren var fejk och att siaren alltså skulle ryka."

Det har jag själv tyckt varit väldigt ulvigt av Mukwa med tanke på att han i det fallet har facit i hand och ändå försöker sig på att styra Basse hur han skall göra med sitt sieri.

Men det kanske är oulvigt att snacka om hur Basse skall sia om.

Äh, jag fattar inte riktigt ännu.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Re: Information

Ååhhh helvete vad det känns viktigt att sia precis rätt person nu. Jag har ändrat typ tusen gånger.

Ni kommer bergis tycka att jag siar fel ändå.

Satans bajskorvar.

"Alltid huvet i arslet!", som Occham sa.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Re: Information

Basenanji said:
Ååhhh helvete vad det känns viktigt att sia precis rätt person nu. Jag har ändrat typ tusen gånger.

Ni kommer bergis tycka att jag siar fel ändå.

Satans bajskorvar.

"Alltid huvet i arslet!", som Occham sa.
Haha! Äh, så länge du inte siar typ mig så är det ju bara tur som avgör hur bra det blir.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Re: Information

Man må ju säga att Vic får skynda sig att få upp nästa runda. Jag ska sova snart :gremcry:
 
Top