Nekromanti [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vicotnik said:
Lu-kaazh said:
om du funderar på att kopiera förmågan så borde du väll inte säga det
Eller så sprider jag bara desinformation. Men åh andra sidan så kanske jag inte gör det, fast vem vet?
Röst: Vicotnik

Motiveras med att han är "den onde" och högst troligt är en ulv trots att han leder spelet, och vinner om övriga ulvar håller sig vid liv.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Vicotnik said:
Paxen said:
Passiv förmåga: Du kan aldrig bli utröstad eller dödad. Din tur räddar dig hela tiden. Fan, va tråkigt du kommer ha det.

:gremlaugh:
hmm där sa du något som jag inte hade tänkt på, kanske kan göra en variant på det... eller sno den rakt av.
Jag vet visst är det en bra förmåga! Men personligen tror jag att den riskerar att bli tråkig. Dock vet jag inte.

Jag kanske eventuellt själv använder den i framtiden.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Recca said:
När var spelstart nu igen?
Inte bestämt till 100% men det kommer vara runt 16-18 november skulle jag gissa på. Kommer nämligen vara på resande fot fram till den 12-13 november så innan dess blir det inte och sen behöver jag lite tid på mig att sätta upp spelet efter hur många deltagare som har anmält sig.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag vet fortfarande inte om jag har lust/tid. Varulvsspel äter alltför mycket tid, men de tär skoj. Hm...
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
unfair said:
Jag vet fortfarande inte om jag har lust/tid. Varulvsspel äter alltför mycket tid, men de tär skoj. Hm...
Lust har man alltid, det är tiden som är bekymret :gremtongue:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag tänker göra så att jag förlänger anmälningstiden för att vara med i spelet fram till den: 14/11-2011.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Kom igen nu gott folk! Alla som inte anmäler sig är misstänkta som fan!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Dr. Frankenstein said:
Jag väljer nog att hoppa av.
Jag kommer inte ha nog med tid för att kunna spela.
Okej, det var tråkigt, men inte mycket man kan göra åt det... utom att komma med tomma hot och lämna hästhuvuden i din säng.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Vicotnik said:
Dr. Frankenstein said:
Jag väljer nog att hoppa av.
Jag kommer inte ha nog med tid för att kunna spela.
Okej, det var tråkigt, men inte mycket man kan göra åt det... utom att komma med tomma hot och lämna hästhuvuden i din säng.
Hästhuvuden säger du?
Kan nog göra en helt ok gryta på dom.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Å va tråkigt. Dr F är så läbbig att ha med. :gremsmile:

Jag har lite övervägt att hoppa av också för att jag vet att jag kommer börja jobba på min galna praktik kring den tiden.

Mitt schema är helt galet. Min första vecka - 6 dagar varav 24 timmar på lördag/söndag, delat skift på söndagen, från 7 till 21. :gremfrown:
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Recca said:
Å va tråkigt. Dr F är så läbbig att ha med. :gremsmile:

Jag har lite övervägt att hoppa av också för att jag vet att jag kommer börja jobba på min galna praktik kring den tiden.

Mitt schema är helt galet. Min första vecka - 6 dagar varav 24 timmar på lördag/söndag, delat skift på söndagen, från 7 till 21. :gremfrown:
Jag kommer att börja flytta under den tiden och vet inte hur mycket tid jag kommer orka lägga.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Hur som helst ni har ganska gott om tid på er att bestämma ifall ni ska vara med eller inte.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Okej, nu vet jag att det är svårt att bumpa en forumrollspelstråd då det inte syns i senaste inlägg, men har dom som har tvekat bestämt sig för att stanna kvar.

Jag ser FÖ emot ett bra Varulvspel
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Det är kanske rentav så att jag kan vara med den här gången. Kalle är svår att motstå!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Så nu är jag åter i Sverige så nu är det stopp på anmälan, kommer gå igenom vilka som har anmält intresse och ta kontakt med de som inte har bestämt sig till 100%. Så räkna med att spelet sätter igång någon gång under torsdag (troligtvis morgonen).
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
torsdag... då kommer jag vara inaktiv fredag och ev även lördag. Ska försöka göra nåt sånär ifrån mig på lördag.
 
Top