Nekromanti [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg.

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Re: RE: [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg

Feuflux said:
Läser dock glatt start och slut på alla rundor i de spel som spelas (orkar inte med mittenbitarna).
90% av det viktiga som skrivs kommer ju de tre timmarna innan rundans slut.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Kom igen nu! Nu får det allt trilla in lite mer folk! Det är väl inte meningen att jag och Recca ska driva hela spelet igen? ( :gremwink: )
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Vimes said:
Kom igen nu! Nu får det allt trilla in lite mer folk! Det är väl inte meningen att jag och Recca ska driva hela spelet igen? ( :gremwink: )
Ni gör det så bra så :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Jag kan ju meddela redan nu att jag kommer hålla en lägre profil i Ankeborgs-spelet än i tidigare spel. Det tar för mycket på krafterna, jag kände mig lätt utbränd efter förra spelet, och som det ser ut kommer jag ha riktigt mycket studier under perioden.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Vimes said:
Jag kan ju meddela redan nu att jag kommer hålla en lågare profil i Ankeborgs-spelet än i tidigare spel.
Det tror jag på när jag ser det :gremwink:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Rösträkning, som sig bör:

Möller
Paxen
Xyas
K.K
Arvidos
Vimes
Recca
Trasapa
Mukwa
Dr. Frankenstein

Intresserade
Unfair
Lu-Kaasz
Tommy_82
Feuflux

10 pers är på än så länge!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
xyas said:
Vimes said:
Jag kan ju meddela redan nu att jag kommer hålla en lågare profil i Ankeborgs-spelet än i tidigare spel.
Det tror jag på när jag ser det :gremwink:
Jag tänker också hålla lägre profil i varulvsspelet... Fast det är inte självvalt. Jag går en kurs samt leder ett rollspel som slukar en del tid sammantaget och så kommer jag ha en vansinnig praktik också. 6 dagar första veckan. 24 timmar första helgen jag jobbar. Det är typ olagligt inom alla yrkeskategorier utom vården...
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
VI borde ha ett varulvsspelarfack som arbetar för att trådarna inte får vara öppna i mer än åtta timmar om dagen och att vi får dygnsvila mellan dem. Tycker jag. :gremwink:

Om jag lyckas hålla mig från att bli en total varulvsspelsjunkie i det här spelet ska jag fanimej prova heroin utan att vara rädd för att fastna i något knarkträsk.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vimes said:
VI borde ha ett varulvsspelarfack som arbetar för att trådarna inte får vara öppna i mer än åtta timmar om dagen och att vi får dygnsvila mellan dem. Tycker jag. :gremwink:

Om jag lyckas hålla mig från att bli en total varulvsspelsjunkie i det här spelet ska jag fanimej prova heroin utan att vara rädd för att fastna i något knarkträsk.
Du lurar dig själv, du har varit junkie länge. :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Mukwa said:
Intresserade
Unfair
Lu-Kaasz
Tommy_82
Feuflux
Tummen ur och anmäl er nu! Eller är ni rädda för att bli varulvar? Alla som inte anmäler sig är ytterst misstänkta och kommer få min röst!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Vimes said:
Mukwa said:
Intresserade
Unfair
Lu-Kaasz
Tommy_82
Feuflux
Tummen ur och anmäl er nu! Eller är ni rädda för att bli varulvar? Alla som inte anmäler sig är ytterst misstänkta och kommer få min röst!
Okej
nu tänker jag fatta det här beslutet som en sann rollspelare, jag slumpar

Ödet har talat: Jag vill vara med.

//Lukas som vill bli Alexander Lukas
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Lu-kaazh said:
Vimes said:
Mukwa said:
Intresserade
Unfair
Lu-Kaasz
Tommy_82
Feuflux
Tummen ur och anmäl er nu! Eller är ni rädda för att bli varulvar? Alla som inte anmäler sig är ytterst misstänkta och kommer få min röst!
Okej
nu tänker jag fatta det här beslutet som en sann rollspelare, jag slumpar

Ödet har talat: Jag vill vara med.

//Lukas som vill bli Alexander Lukas
Passiv förmåga: Du kan aldrig bli utröstad eller dödad. Din tur räddar dig hela tiden. Fan, va tråkigt du kommer ha det.

:gremlaugh:
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Paxen said:
Lu-kaazh said:
//Lukas som vill bli Alexander Lukas
Passiv förmåga: Du kan aldrig bli utröstad eller dödad. Din tur räddar dig hela tiden. Fan, va tråkigt du kommer ha det.

:gremlaugh:
Skojar du det skulle vara awesome.
tänk vilken fruktansvärd förvirring det skulle ställa till med.Jag skulle ha jätte kul
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Paxen said:
Lu-kaazh said:
Vimes said:
Mukwa said:
Intresserade
Unfair
Lu-Kaasz
Tommy_82
Feuflux
Tummen ur och anmäl er nu! Eller är ni rädda för att bli varulvar? Alla som inte anmäler sig är ytterst misstänkta och kommer få min röst!
Okej
nu tänker jag fatta det här beslutet som en sann rollspelare, jag slumpar

Ödet har talat: Jag vill vara med.

//Lukas som vill bli Alexander Lukas
Passiv förmåga: Du kan aldrig bli utröstad eller dödad. Din tur räddar dig hela tiden. Fan, va tråkigt du kommer ha det.

:gremlaugh:
hmm där sa du något som jag inte hade tänkt på, kanske kan göra en variant på det... eller sno den rakt av.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Vicotnik said:
Paxen said:
Lu-kaazh said:
Vimes said:
Tummen ur och anmäl er nu! Eller är ni rädda för att bli varulvar? Alla som inte anmäler sig är ytterst misstänkta och kommer få min röst!
Okej
nu tänker jag fatta det här beslutet som en sann rollspelare, jag slumpar

Ödet har talat: Jag vill vara med.

//Lukas som vill bli Alexander Lukas
Passiv förmåga: Du kan aldrig bli utröstad eller dödad. Din tur räddar dig hela tiden. Fan, va tråkigt du kommer ha det.

:gremlaugh:
hmm där sa du något som jag inte hade tänkt på, kanske kan göra en variant på det... eller sno den rakt av.
om du funderar på att kopiera förmågan så borde du väll inte säga det
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Röst: Lu-kaazh - motivering: han luskar för mycket i förmågor tycker jag.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Lu-kaazh said:
om du funderar på att kopiera förmågan så borde du väll inte säga det
Eller så sprider jag bara desinformation. Men åh andra sidan så kanske jag inte gör det, fast vem vet?
 
Top