Nekromanti [Varulvsspel] Maffia i Ankeborg Runda 5

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Hallå Brynolf!?

Trasapa said:
Det där känns faktiskt hyfsat ulvigt. Han vill såklart inte lägga en röst på lukas utifall någon skulle ändra sig i slutet och haka på xyas eller mukwa drevet, det var ju faktiskt väldigt jämnt där i slutet. Och han vill inte blanda sig in med dom andra ulvarna i xyas hörna heller(alla tre ulvar i samma drev är inte det bästa). Så vart ska han lägga rösten när det bara är dom två vid stupstocken? Mukwa är den enda han legitimt kan ha en motivering till att rösta på. Och om han på köpet kan få med sig någon från lukas drevet desto bättre, och han misscrediterar mukwas gröningar, många plus i kanten på den rösten som ulv.
Brynolf said:
Visst var det tydligt att Mukwa skulle vara kvar, men min röst hade inte tippat balansen åt endera hållet i frågan Lukas/&Xyas utan bara varit symbolisk. Och en viktigare symbol tyckte jag var att peka på att Mukwa måste få en bräda i fejan för att allt rabalder om Fnatte etc skulle redas ut.
Taget halvfärskt ur minnet lade du din röst på mig när jag fortfarande hade min röst på Xyas. Jag tror faktiskt att din röst på Xyas hade spelat roll, inte den avgörande, men det var jämnt i slutet. Att du röstar på mig men anklagar Xyas är ju faktiskt bara till din nackdel här. Precis som Trasapa säger så ger det dig en möjlighet att tycka som Möller och Lu-Kaazh utan att synas tillsammans med dem i statistiken.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Hallå Brynolf!?

Mukwa said:
Taget halvfärskt ur minnet lade du din röst på mig när jag fortfarande hade min röst på Xyas. Jag tror faktiskt att din röst på Xyas hade spelat roll, inte den avgörande, men det var jämnt i slutet. Att du röstar på mig men anklagar Xyas är ju faktiskt bara till din nackdel här. Precis som Trasapa säger så ger det dig en möjlighet att tycka som Möller och Lu-Kaazh utan att synas tillsammans med dem i statistiken.
Det är möjligt att du röstade på Xyas just när jag lade rösten, men anledningen till min röst på dig ändrades ju så klart efter att din plan gick i lås. Vid det laget såg röstläget ut så här:
Luu-Kahs 5 - Xyas, Vimes, Arvidos, Trasapa, Andersson
Mukwa 4 - Stövelkatten, Lukas, Brynolf, Möller
Xyas 2 - Mukwa, Konrad
Andersson 1 - Paxen
Sedan lade du strax ner din röst. Det är först de sista minutrarna av rundan som rösterna på Xyas börjar rulla in, och då hade jag redan tagit ställning. Det är faktiskt precis efter att jag sagt att jag föredrar Xyas men röstar på dig som alla ni tre röstar på honom.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,488
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Okej, Mukwa. Du vill alltså rösta ut mig baserat på att jag har grillat dig lite för din sista röst i runda 3. Det tycker du är det bästa för byn? Trots att allt vi har grävt fram i tidigare rundor har pekat mot Brynolf (där tyckte jag att det verkade som om vi var överrens).

Jag har granskat Trasapa, jag är övertygad om att han är grön. Jag har pekat på fler konkreta grejer kring Brynolf än vad du gjort (som ju mest refererat hans inlägg). Även om du tycker att det är irrelevant med mitt frågande kring din sista röst runda 3 så har jag svårt att se, med resten av den här rundan i åtanke, hur det motiverar dig rösta ut mig framför Brynolf, som ju är den som vi har en hel del scum tells på.

Jag står fast vid att alla kan vara ulvar. Trasapa tycker jag känns helgrön, och jag vet att jag själv är grön. Alltså måste siandet ha slagit fel.

Jag har varit rätt konsekvent den här rundan anser jag. Först tyckte jag att Trasapa var det logiska valet, men när jag började titta på honom tyckte jag att han såg väldigt grön ut. Sedan var det ju Brynolf som under större delen av spelet har pingat, honom har jag drevat och presenterat konkreta scum tells på. Nu sitter (eller satt kanske) vi i läget att vi väntade på att Brynolf skulle skriva något och kanske komma med en väl underbyggd ankagelse. Så jag passade på att fråga kring din sista röst i runda 3, och det tog dig fyra inlägg att faktiskt svara på varför du bytte röst. På vilket sätt menar du att det är ett ulvigt beteende? Hade jag varit ulven hade jag väl försökt hammra hem att vi ska rösta ut Brynolf, då han under större delen av rundan har varit den som legat bäst till för galgen, tycker du inte?

Du reagerar väldigt kraftfullt och aggressivt på mina påpekanden kring den här rösten. Först var det mitt sämsta inlägg hittills och tillslut svarar du med att rösta på mig.

Grejen är att det du skrev i inlägget där var rimliga saker, rätt uppenbara, men ändå inga konstigheter. Vad som är jävligt konstigt är att du flyttar din röst, det känns nästan påtvingat.

Nå, jag fastande lite för det du skrev kring balans. Du kommer ihåg inlägget? 50/50 gröna/röda. Ytterligare ett inlägg där du försöker få hem poängen att de som siats gröna också är gröna. Jag funderade på det, och på hur ett spel där en varulv sias som grön borde vara konstruerat för att det fortfarande skulle vara balanserat.

Såhär tänker jag mig:
Björnbuse 1: inga förmågor, inget falsklegg (Lukas)
Björnbuse 2: samma som ovan (Möller)

Magicka de Hex:
Du har foffat en av knattarna och gömt i en städskrubb. Du vet inte vem av dem det var, då de är så lika allihop. (nerfat falsklegg)
FÖRMÅGA: Du sias som grön. Dock finns det en hake: du kan inte ha din slutgiltiga röst på någon annan av varulvarna.


Det ett väldigt snyggt sätt att balansera förmågan att sias som grön. Du sias som grön, men har svårt att gröna dig själv genom att rösta ut dina varulvskumpaner. Det förklarar ju bättre varför du bytte din sista röst till mig i runda 3 än du själv lyckats med.

Det nerfade falsklegget förklarar ju din vansinniga plan i runda 1 och mejkar sense balansmässigt också.

Jag vet inte riktigt hur det kommer sig att du kan fluffet. Men å andra sidan tycker jag det är lite märkligt att Brynolf är så snabb på att svara på fluffutmaningen om han är varulv utan fluff. Det är ju uppenbart att en lögn där kommer avslöjas, så hade jag varit varulv utan fluff hade jag försökt förhala det så mycket som möjligt.

Så, ja. Har jag rätt eller?
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

FÖRMÅGA: Du sias som grön. Dock finns det en hake: du kan inte ha din slutgiltiga röst på någon annan av varulvarna.
Så det är därför du har gått bananas på det här. Haha. Well... så står det inte alls i min rollbeskrivning, men du får dessvärre inte titta på mitt pm.

Det nerfade falsklegget förklarar ju din vansinniga plan i runda 1 och mejkar sense balansmässigt också.
Ja, balansmässigt kanske det skulle kunna förklaras (åtminstone litegrann), men det fanns ingen anledning för mig att outa namn så tidigt. Istället för att bli stressad över att jag kanske inte hade hunnit med hade jag lugnt och sansat kunnat gå in på att mest misstänkta ska outa först och vid det laget hade jag inte behövt outa på väldigt länge. Jag hade dessutom inte behövt gröna 1,66 bybor och riskerat att åka ut i första rundan. Det hade varit en dålig ulvplan. Dessutom hade inte de bekräftade ulvarna Lu-Kaazh och Möller försökt få ut mig i slutet av runda 1. Möller hade heller inte ägnat halva runda 3 åt att försöka vända drevet mot mig eller Stövlis (däremot lyckas han glömma Trasapa... det är aningen frustrerande faktiskt)

Så, ja. Har jag rätt eller?
Nej.

---------------

Nä, alltså... jag röstar på dig för att du faktiskt har betett dig väldigt skumt den här rundan. Däremot måste jag i så fall acceptera att ni offrade Möller, för du drevade honom väldigt hårt i runda 3. Nu har jag kikat ordentligt. Det gör dig långt ifrån tokgrön, men det är inte bara en röst du lägger på honom i runda 3. Utan dig är det inte helt säkert att vi hade tagit Möller. Rent logiskt (och så spelar jag ju som sagt helst) borde ulvarna inte försöka få ut sin ulvkompis. Ok, de kan rösta ut varandra (därför grönar det dig inte lika mycket att du var i drevet mot Lu-kaazh, även om jag vet att du argumenterade lite mot honom också).

Att du skulle hålla kvar på Brynolf hela rundan hade gjort dig mer misstänkt, men du är på tok för bra på att anklaga folk och själv inte hamna i skottlinjen för att jag ska gröna dig.

Brynolf har däremot bara gjort ett inlägg mot Möller där han skriver att Sigge-outningen inte säger någonting och att Möller måste komma med anklagelser, annars är det ganska tyst.

Trasapa... argumenterar inte alls för Lu-Kaazh och är ganska sparsam mot Möller.

Sure, det är inte omöjligt att siandet är kajko, men utifrån allt annat borde det inte vara det.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Magicka de Hex:
Du har foffat en av knattarna och gömt i en städskrubb. Du vet inte vem av dem det var, då de är så lika allihop. (nerfat falsklegg)
FÖRMÅGA: Du sias som grön. Dock finns det en hake: du kan inte ha din slutgiltiga röst på någon annan av varulvarna.

Det ett väldigt snyggt sätt att balansera förmågan att sias som grön. Du sias som grön, men har svårt att gröna dig själv genom att rösta ut dina varulvskumpaner. Det förklarar ju bättre varför du bytte din sista röst till mig i runda 3 än du själv lyckats med.

Det nerfade falsklegget förklarar ju din vansinniga plan i runda 1 och mejkar sense balansmässigt också.

Jag vet inte riktigt hur det kommer sig att du kan fluffet.
Dessutom skulle allt det här innebära att jag både har falskleg (sure, ett nerfat möjligen) och att jag sias grön... väger det verkligen upp att jag inte kan rösta på ulvar? Det är ju inte direkt någon stor nackdel.

Brynolf behöver bara sias som grön eftersom han valde en perifer karaktär att outa, även om det helt klart är ballsy att göra så fort... men som sagt räckte han inte direkt upp handen och anmälde sig som frivillig. Möller försökte även ge outningsturen till Vimes.

Vimes behöver ett falskleg och att Arvidos har missvisande information. Jag tycker fortfarande att det här låter mest balanserat. Arvidos skulle vilja få ut dig ändå, men du har rätt. Fluffmässigt är det här kajko. Om Alexander Lukas kontrolleras av Magica skulle hon ju skita i Kajsa... men det var å andra sidan Arvidos som outade sitt win-con, inte Vimes. Visst, en torr brödsmula har du släppt angående Kajsa och Kalle... men det är två karaktärer som är starkt förknippade med Alexander Lukas å andra sidan. Du kan alltså väldigt enkelt ha ljugit om ditt win-con och om kajsa och Kalle. Det enda som behövdes var ett falskleg med namnet Alexander Lukas och sedan fluffet.

Trasapa behöver ett falskleg för att få samma fluff som oss och för att våga ta en av de mest kända rollerna.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Så vem borde jag rösta på?

... Det är ganska mycket som talar emot Vimes, även om det börjar bli en del som talar för nu också.

Jag kommer vara aktiv mer eller mindre hela dagen så jag tänker göra så här:

Röst: Ingen

och sen kommer jag kolla mer på Trasapa igen. Jag och Brynolf var mer gröna när Andersson var kvar i spel för då kunde Andersson vara ulven och alltså var jag och Brynolf tokgröna oavsett om Andersson var ulv eller inte. Men Brynolf kanske resonerade så att det skulle vara skitsvårt att hitta nåt på Trasapa (eftersom Vimes då skulle grönats i siandet) och därför fick Andersson ryka.

Nä... Trasapa är liksom inte särskilt misstänkt. Snarare tvärtom... och då måste det vara Brynolf. Jag blir tokig och borde ta en paus från det här känner jag.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Mukwa said:
Brynolf behöver bara sias som grön eftersom han valde en perifer karaktär att outa, även om det helt klart är ballsy att göra så fort... men som sagt räckte han inte direkt upp handen och anmälde sig som frivillig. Möller försökte även ge outningsturen till Vimes.
Jag har försökt förklara några gånger att det inte är särskilt rimligt att Ulv-Brynolf skulle outa Medhjälparen utan falskleg. Det börjar brinna i knutarna och det verkar inte som att ni har läst mitt försvarsinlägg alls.

Jag tycker Vimes turbodrev mot två bybor i kombination med hans inte lika värmesökande tendenser mot de kända ulvarna (som Trasapa visade i början av rundan) är det skurkigaste vi har just nu. Och hans konstanta offensiva hållning, inte minst i den här rundan, gör det svårt att få andrum att kolla upp honom.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Det börjar brinna i knutarna och det verkar inte som att ni har läst mitt försvarsinlägg alls.
Jodå, jag har läst det. Jag tycker att mycket är bra, men just nu har åtminstone jag anklagelser som varken du eller Vimes kan svara på. Ditt försvarsinlägg slog inte hål på det jag/vi hade om dig, men det gjorde dig inte mer röd. Därför har jag inte kommenterat det.

Kan du komma med nåt (mer) konkret på nån?

Jag har läst på om Trasapa men kommit fram till samma sak. Om Trasapa är ulv så ger jag upp. Jag hittar ingenting på honom.

Min röst kommer falla på Vimes eller Brynolf. Jag vill veta vart alla andra står. Är Vimes och Trasapa säkra på att ni vill hänga Brynolf?
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Jag tycker Vimes turbodrev mot två bybor i kombination med hans inte lika värmesökande tendenser mot de kända ulvarna (som Trasapa visade i början av rundan) är det skurkigaste vi har just nu. Och hans konstanta offensiva hållning, inte minst i den här rundan, gör det svårt att få andrum att kolla upp honom.
Ja. Det är skitjobbigt. Vimes är en sån där man verkligen vill ha i sitt lag... i sånna här spel är ju dock det knepiga att man inte riktigt vet vilket lag han spelar för.

Kika på honom i runda 4. I runda 3 spelar han faktiskt ganska bra (slirar iväg på dreven, men skriver att han kommer rösta ut Möller som han går hårt åt). I runda 2 spelar han kasst. I runda 1 spelar han tillräckligt bra för att inte lämna några tells.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Som du säger så är Vimes en hal ål. Fantastiskt drivande och duktig bybo men troligen ännu farligare som ulv. Så att man inte hittar några riktiga scumtells finner jag absolut inte överraskande, om han så är bybo eller ulv.

Är mukwa ulv så har han spelat riktigt smart och risky. Då är han nära på värd en vinst, jag tror inte jag kan hitta något som riktigt klämmer dit honom.

Brynolf är helt enkelt mitt säkraste bet i nuläget. Det är han som har pingat mest redan tidigt och har mest päls i kläderna.

Jag kommer nog köra på Brynolf om jag inte hittar något nytt men som det ser ut så står det still.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Trasapa said:
Jag kommer nog köra på Brynolf om jag inte hittar något nytt men som det ser ut så står det still.
Ok... jag tyckte jag försvarade mig bra i det stora inlägget här ovan. Är det något svar där du inte är nöjd med?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,488
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Om ni ska hänga mig så ser jag gärna att ni lägger fram en konkret anklagelse. Som det är nu baserar ni era anklagelser på saker som inte ens stämmer.

Som jag ser det är det två saker ni försöker få att fastna på mig:
1. Min runda två var dålig. Det tycker jag verkligen inte. Jag hittar flera konkreta grejer på Möller, som definitivt hjälpte mig i runda tre att vara övertygad om hans ulvighet. Jag har faktiskt anledningar att rösta på xyas, jag har ett case mot honom, tillskillnad från många (bybor och ulvar) som röstar på honom bara för att. Sen är det sant att jag drev på att han skulle ut i slutet, men sett i sitt sammanhang är det ju uppenbart att det inte var för att rädda Möller i varje fall.

2. Att jag drevade för att få ut Stövelkatten. Det här är inte ens sant, och jag har bett er (i.e Mukwa) att lägga fram någon empiri som stödjer det, men jag har inte sett något. Jag säger möjligen "Yes, nu tog vi en ulv!" på slutet, men det var känslan när det verkade som om Stövelkatten givit upp och inte ens skrev något. Märkligast med utröstningen av Stövelkatten är att Mukwa är med på den, då han med sin fantastiskt braiga plan i runda ett har grönat honom.

Så, vad har ni egentligen?

Jag tror att jag ska rösta ut Mukwa. Han är inkonsekvent, blir kissnödig så fort någon tittar åt hans håll och verkar inte riktigt bry sig vem som röstas ut, så länge det inte är han. Han är mycket bättre än såhär, ända sedan det framkom att han siats grönt av Andersson har hans spelsätt varit helt förslappat. Balansmässigt är det rimligast att han är ulven, som jag visat ovan, och att han är ulv är det enda som förklarar hans uppenbart idiotiska plan i början av spelet.

Röst: Mukwa LAL, vi skulle gjort det direkt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,488
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Äh, nä, jag tror faktiskt inte att Mukwa är varulv. Bara en dålig bybo. Är han varulv är han dock värd all respekt i världen.

Brynolf har mest tells på sig. Det är så det får bli.

Röst: Brynolf
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Den här rundan slutar kl 21:00

Startinlägget said:
Svaret får vi då den här rundan tar slut nämligen på Söndag klockan 21:00 [...]
Klockan 21:00 är det slut om ingen missat det!

Jag var nämligen fullt övertygad om att den slutade kl. 22:30 som de andra rundorna
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

Jag tror att jag ska rösta ut Mukwa. Han är inkonsekvent, blir kissnödig så fort någon tittar åt hans håll och verkar inte riktigt bry sig vem som röstas ut, så länge det inte är han. Han är mycket bättre än såhär, ända sedan det framkom att han siats grönt av Andersson har hans spelsätt varit helt förslappat. Balansmässigt är det rimligast att han är ulven, som jag visat ovan, och att han är ulv är det enda som förklarar hans uppenbart idiotiska plan i början av spelet.
Jeez. På vilket sätt har jag varit inkonsekvent? För att jag försvarar mig men vill att du ska ta upp mer matnyttiga saker? "helt förslappat" håller jag verkligen inte med om, men ja. Mitt spel har lämnat mycket att önska sedan jag grönades av Andersson.

Det rimligaste balansmässigt är om Vimes är ulv, inte jag. Att påstå nåt annat är bara fånigt. Vimes har bara fått ett falskleg, men pingar inte grönt (vad vi vet). Jag skulle ha fått både info om knattarna och nån kass förmåga av Vic så att jag inte kan ligga kvar på ulvar i slutet av rundan (Den förmågan har jag fått av Gud och mamma, inte av Vic). Dessutom skulle jag behöva nånting som gjorde att jag pingade grönt. Nej. Balansmässigt är jag nog grönast av alla.

Vimes och Trasapa skulle bara behöva falskleg. Brynolf skulle behöva pingas grönt. De förklaringarna är way bättre, och det vet naturligtvis Vimes, men Vimes blir lite kinkig så fort man kritiserar honom (och ja, där har Vimes rätt... det blir jag också när folk slösar värdefull tid på mig istället för en potentiell ulv).
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,488
Re: Nä, nu hänger vi Vimes

SUck, whatever, Mukwa. Jag hade hoppats på att du hade svarat på vad jag skrivit om era (dina huvudsakligen) anklagelser. Men det enda du gör är ju att försvara dig.

Nä, nu skiter jag i det här. Lycka till.

Röst: Brynolf - jag kan konstruera teorier kring ulvighet för er alla, även för Trasapa. men min slutsats av hela spelet, och de scum tells jag sett är att Brynolf mest troligt är ulv. Detta är i varje fall min slutgiltig röst. Ses på andra sidan.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Ska väl ta och slänga in en officiell röst också då.
Det här känns marigt, Brynolf är trolig men inte given. Jag förväntar mig en kniv i ryggen, men hoppas på att magkänslan och alla tells har rätt för en gångs skull.

Röst: Brynolf
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Minst en bybo är med på att rösta ut Brynolf. Det borde göra mig aningen säkrare, men det gör det inte. Jag tycker att Vimes är för ulvig, trots att så mycket talar emot honom just nu.

Vill du att jag specificerar anklagelserna mot dig? Anledningen till att det är stiltje nu är ju för att du faktiskt inte kan (vare sig du vill eller inte alltså) försvara dig mot anklagelserna.

1. Vimes har inte siats grön och alltså behöver vi inte beräkna hur otroligt det är att en ulv pingas grön.

2. Om Vimes är ulv har han fått samma fluff (alltså falskleg) men det finns egentligen ingenting som tyder på att hans win-con skulle vara äkta. Om byn har ett extra win-con och ulvarna har ett så är det å andra sidan balanserat. Det är också väldigt balanserat att Arvidos vill ha ut Vimes. Oavsett om han har ett extra win-con eller inte så pekar spelbalansen mot Vimes eller Trasapa, inte mot Brynolf.

2. Vimes tvingar folk att granska alla så att det är lättare för ulvarna att gömma sig. Han väljer själv att granska Trasapa för där hittar man inte så mycket.

3. Vimes har varit drivande mot Xyas och Stövlis (det här är en svag indicie, jag vet)

... säkert nåt mer som jag har glömt i mitt såsiga huvud just nu....

problemet är att det finns många grejer som talar emot att Vimes är den sista ulven. Alla dessa saker får man förklara genom att ulvarna har spelat bra och bestämt långt i förväg att Vimes är den som ska komma till sista rundan. Vimes har gått åt båda ulvarna.

Brynolf då?

Inte alls säkert att han har fått ett falskleg, absolut inte med rätt fluff utan bara till namnet i så fall. Vic vill inte att vi rotar i det och därför har Vic inte försett ulvarna med något heller. Det var väldigt vågat att outa fluffet, men vad hade Brynolf för val? Han var nog väldigt medveten om att han kunde glida lite på att ha outat trots att det var fel, genom att säga att han förstås var så säker att han inte tvekade.

Lägg därtill att Brynolf inte har drevat någonting mot någon ulv. det närmsta man kan komma är att han klagar lite på Möllers outning av sigge-informationen.

Mycket har gått åt till att kritisera den enda jag med säkerhet vet är grön: mig.

----


Röst: Brynolf

----

Ja... nu känns det som att vi inte har kommit så jäkla långt. Mina åsikter har gått runt typ 3 gånger den här rundan. Om ulvarna vinner förtjänar de nästan att göra det.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Spänningen är stor. Min noja sparkar rakt ut och vill helst döma er allihop till sing/sing just in case.
 
Top