Nekromanti Varulvsspel Familjen Runda 6 (Sista rundan)

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: no worries

Tyr said:
!Paxen said:
Och med det vill jag fråga: Alla ser när rundan tar slut, som tidigast?
Båda sidor har spelat lika dåligt och haft lika mycket tur så för min del spelar det ingen roll när vi slutar. Om Mukwa tycker tidigast imorgon så kör vi väl med det tills vidare.
Ville bara kolla så att ingen missade att det var en dags runda.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: no worries

!Paxen said:
Tyr said:
!Paxen said:
Och med det vill jag fråga: Alla ser när rundan tar slut, som tidigast?
Båda sidor har spelat lika dåligt och haft lika mycket tur så för min del spelar det ingen roll när vi slutar. Om Mukwa tycker tidigast imorgon så kör vi väl med det tills vidare.
Ville bara kolla så att ingen missade att det var en dags runda.
Ah, Mukwas svar lurade mig. Trodde du kollade om alla var med på att sluta idag. Datumet du skrev såg jag klart och tydligt. :gremsmile:
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Jag gillar verkligen hur !Paxen gjort med det här spelet. Jag var inne på det tidigare, men hela konceptet med ett maffia-spel där maffian är bybor är som gjort för att folk ska säga fel och bli skummisar i de andras ögon.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Ond bråd död said:
Jag gillar verkligen hur !Paxen gjort med det här spelet. Jag var inne på det tidigare, men hela konceptet med ett maffia-spel där maffian är bybor är som gjort för att folk ska säga fel och bli skummisar i de andras ögon.
Jag vet inte om det är just det jag skulle lyfta fram. Men kanske det är lättare att anpassa sig till konceptet om man är nybörjare och alltså inte van vid varulvsspel? Vad vet jag. Det jag diggar är hur han använde inbyggda felaktigheter i vapnen, och gjorde det på ett sätt att det öppnade upp för spekulation och paranoia.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Nära spelslut nu om jag inte missuppfattar något igen. Så något får jag väl skriva, trots att jag anklagas för att vara deperat. Även om spelet gått som det gjort så ser jag ju helst att byn vinner. Resten av våra maffiabröder och -systrar räknar med oss.

Det är upp till dig nu OBD. Det är din röst som räknas. Jag hoppas att du i slutet väljer att rösta ut personen som anklagade dig för att ljuga om att du skyddade mig. Hur skulle han liksom kunna veta det om han inte var snut och missupfattat din förmåga. Hans försvar består av "jag är inte ulv så därför är Tyr det" och spegelvända kopior av mina inlägg...

Jag valde att lita på dig i slutet av förra rundan. Nu hoppas jag att du kan lita på mig så att vi kan återställa Familjen.
 
Top