Nekromanti Varulvsspel Familjen - Runda 1

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Rösträkning 18:15

xyas said:
Brynolf said:
Såhär, min roll hintar om existensen av en siare i spel (även om det inte är helt entydigt). Kanske är det samma med Spiders?
Vava? Hur menar du? Tala ur skägget!
Exakt det jag skriver. Utifrån min rollbeskrivning skulle jag (och jag disclaimar att jag kan tolka fel) gissa att det finns en siare i spel. Och då spekulerar jag att det är detsamma för spider, att hans roll är skriven på ett liknande sätt. [/quote]
Ok, det här talar ju mot att Mukwa och Spider skulle vara snutar. Du tror inte din info kan handla om Recca då?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Rösträkning 18:15

Vimes said:
Vicotnik said:
Lu-kaazh där emot sitter med sin polis pistol, har haft en låg aktivitet (vilket inte är ovanligt för lu-kaazh), samt så saknar hans pistol en tillverkare och vapen typ, han har bara fått ett vapennamn, vilket sticker ut.

]
Men hallå alla,söeciellt Konrad, har lukas inte heler den vanliga vapentexten??
Jo han har: Beretta 92

Däremot har han inte något efter. Typ Pistol/Revolver
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Rösträkning 18:15

Jag vill ju inte åka, även om jag inte är hundra på att Vimes är ulv. "Du har en" är dock en jävla tell så:

Röst: Vimes
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Rösträkning 18:15

Argh. Skitsamma, tycker det är kefft att jag blir utröstad för att paxen fuckat up/ jävlas med byns info. Men vicos röst ser ut att vara spiken i kistan.

Damnit! Det skuqlle inte sluta såhär, jag skule ju bli nattdödad.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Rösträkning 18:15

Vimes said:
Vicotnik said:
Lu-kaazh där emot sitter med sin polis pistol, har haft en låg aktivitet (vilket inte är ovanligt för lu-kaazh), samt så saknar hans pistol en tillverkare och vapen typ, han har bara fått ett vapennamn, vilket sticker ut.

]
Men hallå alla,söeciellt Konrad, har lukas inte heler den vanliga vapentexten??
Det finns fler som inte har antig´ngen tillverkare eller typ specat ja. Men du är den enda utan båda, och med "du har".
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Rösträkning 18:15

Vimes har varit den enda som tyckt att jag spelat logiskt. Jag har inte sagt så mycket om Vimes innan men håller fast vid att han gjorde ett flamsigt intryck i början.

Min röst ligger kvar på dig. :gremfrown:
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Re: Rösträkning 18:15

Brynolf said:
Du tror inte din info kan handla om Recca då?
Det däremot kan jag säga med säkerhet att det inte gör. Förutsatt att hon talar sanning då, men det tror jag ju.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Rösträkning 18:15

Recca said:
Vimes har varit den enda som tyckt att jag spelat logiskt. Jag har inte sagt så mycket om Vimes innan men håller fast vid att han gjorde ett flamsigt intryck i början.

Min röst ligger kvar på dig. :gremfrown:
Det är ju ett klassiskt varulvstrix att tycka gröna spelare spelar bra och är logisk. Då skapar man vänner.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Rösträkning 18:15

xyas said:
Brynolf said:
Du tror inte din info kan handla om Recca då?
Det däremot kan jag säga med säkerhet att det inte gör. Förutsatt att hon talar sanning då, men det tror jag ju.
Det kan väl inte gärna spelaq nån roll? Antingen handlar det om fraktionssiare eller siare överlag. Eller?
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Rösträkning 18:15

Mukwa said:
Jag vill ju inte åka, även om jag inte är hundra på att Vimes är ulv. "Du har en" är dock en jävla tell så:

Röst: Vimes
Nu verkar saken avgjord. Får hoppas att vi har rätt nu bara. >.<
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Rösträkning 18:15

Spiken i kistan Vimes.

Ta hand om svärföräldrarna! Dom lär ju tro att du är utveckligsstörd eller nått som sitter och råknappar på paddan mitt maten.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Re: Rösträkning 18:15

Brynolf said:
xyas said:
Brynolf said:
Du tror inte din info kan handla om Recca då?
Det däremot kan jag säga med säkerhet att det inte gör. Förutsatt att hon talar sanning då, men det tror jag ju.
Det kan väl inte gärna spelaq nån roll? Antingen handlar det om fraktionssiare eller siare överlag. Eller?
? Jag förstår inte hur du menar. Men vi får nog avsluta den här diskussinen nästa runda.
 
Top