Nekromanti [Varulvsspel] Expedition Varulvsson - Anmälan

Pixie

Veteran
Joined
22 Feb 2011
Messages
40
Jag är gärna med igen. Sitter på en slö linja, men det går fint nu när jag stängt av avatars \m/
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Pix said:
Jag är gärna med igen. Sitter på en slö linja, men det går fint nu när jag stängt av avatars \m/
Woop! Välkommen ombord, skitkul! :gremsmile:

Vimes said:
Empiricus said:
14/10 var det sagt, jag kan tidigarelägga det en vecka eller två om alla fortfarande kan och verkligen har myror i brallorna.
Nejdå. Kör den 14:e, det är ju det folk anmält sig för. Det kliar lite i mitt anklagande pekfinger bara.
Då får du rikta ditt anklagande pekfinger på ankorna i parken eller ugglorna i mossen så länge. :gremsmile:
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Hej igen allesammans!

På fredag nästa vecka så stänger anmälan för Expedition Varulvsson, på måndag 14/10 så kör spelet igång.

Just nu har vi följande anmälda:
Mjärden Användare #9480
Xyas
LJSLarsson
denkadens
RasmusL
!Paxen
Recca
Mukwa
Vimes
Max Raven
Ruga
Trasapa
Dragonborn
Basenanji
Brynolf
Pix

Passa på nu, sista veckan innan start, tänk över om ni också vill vara med. Ju fler desto bättre.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Konrad Kanyl said:
Emps said:
Kör på Kanylen just nu. Troligen måste jag byta kostym lagom till Varulvsson.

Kent Kokosnöt eller Kent Kokosknäckare kanske.
Jag gjorde en enligt mig mycket elegant lösning, nummer 9480. :gremwink: Så får du bli officiell hemlig gäst med det namn du nu väljer vid spelstart.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Empiricus said:
Konrad Kanyl said:
Emps said:
Kör på Kanylen just nu. Troligen måste jag byta kostym lagom till Varulvsson.

Kent Kokosnöt eller Kent Kokosknäckare kanske.
Jag gjorde en enligt mig mycket elegant lösning, nummer 9480. :gremwink: Så får du bli officiell hemlig gäst med det namn du nu väljer vid spelstart.
Ah, göttans!
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Achtung! Lebensgefahr! Kartoffelsalat!

I kväll klockan midnatt så stänger anmälan då jag kommer behöva helgen på mig att preppa.

Vill någon fler vara med så är i dag rätt tid att hojta.
Roller kan trilla ut under helgen och spelstart är så snart jag postar starttråden på måndag.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Empiricus said:
Achtung! Lebensgefahr! Kartoffelsalat!

I kväll klockan midnatt så stänger anmälan då jag kommer behöva helgen på mig att preppa.

Vill någon fler vara med så är i dag rätt tid att hojta.
Roller kan trilla ut under helgen och spelstart är så snart jag postar starttråden på måndag.
Aj... jag börjar redan få magknip över alla lögner och konflikter som kommer bubbla upp. :'-(

;-)
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
K.K metaspelar lite.

Turligt nog är det inläggstak för egen del. Jag har bytt kneg och det finns en risk att min tillgänglighet vid en fast dator är sämre än Hastfers. Således kan min aktivitet sjunka mot det normala.

Men som sagt, det är ju inläggstak så det borde klaffa perfa.

Kuken! Nu kör vi snart
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Ja, med tanke på hur snigelfort mitt avhandlingsarbete avlöper kan inte heller jag lova speciellt intensivt deltagande.

Ni får gärna tolka det som metaspelande, men nu har jag sagt det innan rollerna skickats ut i alla fall.

Och jag ser mycket fram emot det här!

:gremlaugh:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag fortsätter med att jag kommer vara upptagen med min tredje playthrough av Black Flag vilket innebär sporadiskt tittande mellan spelstunderna.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Basenanji said:
Ja, med tanke på hur snigelfort mitt avhandlingsarbete avlöper kan inte heller jag lova speciellt intensivt deltagande.

Ni får gärna tolka det som metaspelande, men nu har jag sagt det innan rollerna skickats ut i alla fall.

Och jag ser mycket fram emot det här!

:gremlaugh:
Va? Har inte du fått din roll? DU MÅSTE VARA ULV!!!

Givet har inte jag eller någon annan fått sin roll.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Konrad Kanyl said:
Basenanji said:
Ja, med tanke på hur snigelfort mitt avhandlingsarbete avlöper kan inte heller jag lova speciellt intensivt deltagande.

Ni får gärna tolka det som metaspelande, men nu har jag sagt det innan rollerna skickats ut i alla fall.

Och jag ser mycket fram emot det här!

:gremlaugh:
Va? Har inte du fått din roll? DU MÅSTE VARA ULV!!!

Givet har inte jag eller någon annan fått sin roll.

Eeeh.. Självklart har ingen fått sin roll.... 0.o
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Va? Har folk redan fått roller? Allt Emp skickade till mig var hans telefonnummer och en sliskig smiley.
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
ska vi outa nu eller när liret början?

Ni får en hint:
Jag har inte fått börja femteklass än. Faktum är att jag gått om klassen jag går i otaliga gånger. Första gången jag började i klassen stod sundsvall i lågor.
Kuratorn säger att jag har inre demoner.

Heja byn!
 
Top