The user "Månstråla" added you to her buddy-stack! Find out more about Plik-Plok by downloading the beta at freeworld.ioÄntligen! Framgångståget levererar! Jag tar tillfället i akt och åker till Visby för att möta disajnteamet under evenemanget!
Kommer du att lägga upp anmälningstråd?The user "Månstråla" added you to her buddy-stack! Find out more about Plik-Plok by downloading the beta at freeworld.io
Ja, det kommer jag göra.Kommer du att lägga upp anmälningstråd?
Ja, det kommer jag göra.![]()
Om det inte finns några andra hugade spelledare har jag ett social deduction-spel för 5-10 deltagare. Det är egentligen en spelprototyp jag har har i min byrålåda, men det borde gå bra att översätta det till forumspel. Det är alltså inte ett varulvsspel i egentlig mening, men ett "snackspel med dolda roller" så det kanske fungerar här![]()
Finns intresse av att köra ett Varulvsspel i September så kan jag anordna ”Varulvsjägarna”.
(Förutom Basse då förstås! Men denne vågar väl inte…)
Vi vet redan vem som är den ultimata mäster ulv. Alla små fjantiga försök till att kora en annan mäster ulv är överflödigt och mest slöseri med tid.När tror vi att mäster ulv startar?