Varulv Varulvskalendarium 2025

Yepyop. Jag slänger ihop nåt under dan. Det blir fett vanilla. Nog har jag haft knarkade ideer, men ingen som hunnit klarna nåt vidare. Och nu var det ett bra tag sen vi gav oss på ett standardspel.
Litar på attnåt jäkla honungfällaskit är obligatorisk 👹

Yepyop. Jag slänger ihop nåt under dan. Det blir fett vanilla. Nog har jag haft knarkade ideer, men ingen som hunnit klarna nåt vidare. Och nu var det ett bra tag sen vi gav oss på ett standardspel.

Vanilla med tungt Bamse-fluff låter toppen!

Ser fram emot MU7 härnäst! ❤️ Om det behövs kan jag arra Ulvgårdens gästabud en månad tidigare (i oktober) om vi fortfarande har en lucka där.

Vill du hellre arra i oktober finns det ju en lucka där, ska jag flytta gästabudet dit?

När det gäller oktober månads spel ”Ulvgårdens gästabud” så ser det mest lovande ut med spelstart måndagen 20:e oktober med två dagar R1 och därefter en dag per runda. Så hör jag inga starka röster i annan riktning så kan ju ställa in er på det 😊

En galen idé jag haft ett tag nu är att vi arrangerar november månads spel på Munkbrons bryggeri där @StradhLestat brukar hålla till. Vi spelar då ett parti där folk får sitta runt ett bord och hålls på.

”Ulvar på puben” — ett varulvsspel live!

Det låter toppen! Alla som bor orimligt långt bort från Stockholm får vara med över länk.

Det finns ju förstås inget som säger att man inte både kan spela "Varulvar på puben" live på Munkbrons bryggeri och också köra ett forumspel i november. Jag har Utkante 3 (dolt, okonventionellt, och "rollspeligt" (?)) redo att rullas ut när som helst.

Back