Olle, vad bra!Jag har ätit pannkaka!
Tja, sillpungar vet väl allt om små säckar?!?!![]()
Känner mig osedvanligt träffad av det här, av någon anledning.finns en oskön snubbe som dricker Heiniken 0%
Ja jäklars vad det blev tvek brus när en spelare påstod att denne bara hade inloggningen till forumet på jobbet och när det då var helg så hade denne (kommer inte ihåg vem) fått tillåtelse av SL att använda BioBonker istället…Jag har inte läst något i tråden, kör en Fjodde, Yolo suckers
Röst: @BioBonker
Liksom finns han ens på riktigt?
Har deltagit i ett spel för tre år sen i en halv runda!!!
oskön snubbe som dricker Heiniken 0%
Hörrö bonkers den osköna snubben drack faktiskt alkoholfri Stellaoskön snubbe som dricker Heiniken 0%
fullt möjligt!Är det för att han håller på med någon fånig grej som tyngdlyftning?
Fuck you, i den tråden måste man vara hövlig mot spelledaren och det går jag inte med på!Nu kära dagisbarn är anmälningstråden postas så nu kan ni flytta bruset dit
Ulvgårdens gästabud
Ett ödesmättat varulvsspel om blod, familj och fantasykitsch
Det är den tiden på året igen. Dimman ligger tjock över myrarna runt Ulvgården, de svarta korparna kretsar över taken, och någon har visst redan börjat spela en sorgsen melodi på en lätt ostämd luta trots att ingen har dött än.
De tre stora familjerna – Gyllenbjörn, Svintryne och Falkenknös – har samlats till gästabud på den åldriga Ulvgården.
Som alltid ska man tala om ära, förbund och gamla löften som ingen längre minns men alla påstår sig hedra.
Som alltid ska någon kasta en bägare i...