Nekromanti [Varulvsdisco i Nora] - Runda 5

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Inlägg 10 av 15

Lite avslaget va?

Men så kan det va ibland.

Larsson said:
Vad anser du om KKs beteende? Vad har du förklaring bakom den? Och är xyas helt grön i dina ögon?
Det ser brunt ut. Kan du påminna byn om varför jag skall hängas nästa runda så att de vet hur du tänker. Det är ju det bästa du kan göra för byn istället för att andra skall göra det jobbet åt dig.

BDG said:
Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
It will be EPIC!

Är det tvunget att bygga ett case mot dig så är det nog inte en omöjlighet Björn.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Mjärden said:
Inlägg 10 av 15

Lite avslaget va?

Men så kan det va ibland.

Larsson said:
Vad anser du om KKs beteende? Vad har du förklaring bakom den? Och är xyas helt grön i dina ögon?
Det ser brunt ut. Kan du påminna byn om varför jag skall hängas nästa runda så att de vet hur du tänker. Det är ju det bästa du kan göra för byn istället för att andra skall göra det jobbet åt dig.

BDG said:
Alright antingen vinner vi nu eller så kommer jag och kk ha epic battle imorrn. Kan bli roligt folk verkar ju tro att jag är grön liksom. röst: Larsson
It will be EPIC!

Är det tvunget att bygga ett case mot dig så är det nog inte en omöjlighet Björn.
Säkert inte men kommer du göra det eller kommer du lyfta upp brynolf igen? Känns ju som att du redan börjat hinta om att det är din plan. Och när Arvidod är borta så kanske det blir enklare? Du kanske tom tänker döda mig inatt? Känns som att det är din bästa chans att vinna men hoppas på att övriga o byn inte kommer falla för såna dunster som du sen ämnar sprida. (Eller så är det Larsson då men om det inte är det. ... häng kk imorrn snälla)
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Inlägg 11 av 15

BDG said:
Säkert inte men kommer du göra det eller kommer du lyfta upp brynolf igen? Känns ju som att du redan börjat hinta om att det är din plan. Och när Arvidod är borta så kanske det blir enklare? Du kanske tom tänker döda mig inatt? Känns som att det är din bästa chans att vinna men hoppas på att övriga o byn inte kommer falla för såna dunster som du sen ämnar sprida. (Eller så är det Larsson då men om det inte är det. ... häng kk imorrn snälla)
Ryker Arvidos i natt? Det mest logiska är väl att han ryker, men jag har ingen aning hur ulven tänker.

Ryker inte Arvidos så kommer han så klart segla upp som en kandidat precis som alla andra trots hans toppenbra spel.

Jag tror ju inte att det är någon annan än Arvidos som kommer att ryka ikväll om det inte är Larsson som är ulv. Att du ryker i ett nattmord är rätt långsökt skulle jag villa påstå. Då vinner ju ulven mer på att hänga mig för att vricka till RÅTT_GATE till något annat än stängt och begravet.

Dragonborn och Brynolf är ju lixom inte gröna. BDG och K.K är ju inte heller gröna på nått vis så det kommer ju bli en kamp om inte Larsson är den sista ulven.

Men nu väntar vi in Vimes här och låter rundan ta slut och sedan firar vi segern!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Ingen aning! Men nu är rundan slut tycker jag.

STOPP!
 
Top