Nä, jag vet inte. I senare rundor är det väl bra med faktiska sammanställningar, men det är inte så brådskande antar jag.Jag sammanställer i mitt huvud och pekar på det som är misstänkt, räcker det eller vill vi ha allt lyft fram i första rummet?
Nä, jag vet inte. I senare rundor är det väl bra med faktiska sammanställningar, men det är inte så brådskande antar jag.Jag sammanställer i mitt huvud och pekar på det som är misstänkt, räcker det eller vill vi ha allt lyft fram i första rummet?
Försökte smula att jag hade ett agentnummer med teferensen James Bond dricker Dry Martini, men det var en skitdålig smula!
Men då har ju några sterbat.Jagvtrir inte vi hinner tills dess. 18.30 hinner vi till
Nej, det är sjukt skumt att du vill att hela texten ska outas tidigt ImpeDet är sjukt skumt att du ibte vill outa hela din text Hägern
Folk vill rösta ut mig?Nej, fen var bra. Men ny sabbar du ju otroligt mycket när du klampar på så här
Kan alla ge sina nummer på ett exakt klockslag. Ulvarna kommer ha dubletter.
Äh att han har ett nummer är väl inget konstigt.Nej, fen var bra. Men ny sabbar du ju otroligt mycket när du klampar på så här
Hägers text är supposedly 11 ord, vilket är många fler än vad tidigare outnignar haft.
Basses text är inte framlagd, men låter som avvikande gentemot fortune cookie-konceptet.
Så där är jag helt okej med om dreven ligger nu.
Berätta varför? Case!?
Vilka var tidigare outningar om textens längd?
Både BM och Isaac har varit först med att lyfta en PM-detalj.