Vimes
Gallerix
öh...Jag är inte 007
öh...Jag är inte 007
Okej rösta inte på Basse. Kan spegla detta!Jag är inte 007 men jag är agent! Och jag är antingrn siare eller väktare. Jag har stuff i ett tempel!
Pls dont kill me?!
Avslöja något från PM som ingen sagt något om istället.Första ordet i permanentat är "Tolerans"
Det menade jag inte att du skulle. Jag syftade på förra varulvsblixtenSer ingen mening att avslöja några detaljer kring den i det här skedet.
003. Har du någon vigilanteförmåga menar du?@Hägerstrand vilket nummer har du? Annars dödar jag dig
...sa den historiskt inaktive spelaren
Kanon!Jag och Basse har båda Bond referensnummer uppenbarligen.
Kanske.003. Har du någon vigilanteförmåga menar du?
Vadå är du också väktare eller siare? Det är nämligen jag ocksåJag tror Basse outar powerroll för att fiska. Som sagt, högt spel.
Jag var ulv i förra blixten så jag ignorerade nog den detaljenJag har väktarförmåga men är rätt säker på att alla har powerroller men ingen av dem funkar. Precis som i förra blixten
Vad är det här för snickesnack om mig och Basse? Var snäll och förklara i detalj eller ta tillbaka omedelbartSå antingen Basse (plus Impe och någon mer), eller Fjodde (plus 1-2 till)?
Sen var det ju det här med minnet. Det finns en överhängande risk att vi har fler fraktioner.